4 Haziran 2015 Perşembe

BÜTÜN MARİFET TAVADA

Hayırlı Sabahlar Kıymetli Gönül Dostları!!!
Gününüz Aydın, Neşeniz Bol Olsun!!!
Sabah olunca ilk akla gelen kahvaltı olur değil mi?
Vede kahvaltının kralı yumurta...Hiç bir zaman vazgeçemediğimiz güçlü protein kaynağı...
Bizim evde özellikle hafta sonları değişik yumurta çeşitleri denenir ...Baba-oğul tereyağında yumurtayı tercih ederler...Kızların pek arası yoktur yumurta ile...Bende Keremle birlikte çok sevmeye başladım yumurtanın her halini... 
Sizde sevdiklerinize böyle kalpli yumurtalar yapmak istemez misiniz?
A-101 de defalarca görüp kullanışlı olmaz , yapıştırır diyerek almak istemediğim ve en sonunda bir tane alıp deneyeyim dediğim bu tava meğer harikaymış...İlk önce kızım krep yaptı içinde yapışmadığını görünce hayret ettim...Çünkü seramik tabanlı değildi...Ve azıcık tereyağı koyarak yumurtaları kırdım...Tam kıvamında mükemmel yumurtalar kahvaltı için hazırdı ...
Herkesin tabağına bir kalp...
Sonra kalpli omletler de yaptım...
Mutlaka deneyin derim...
Şen ve Esen Kalın!!!

9 yorum:

  1. Çok şık güle güle kullanın .

    YanıtlaSil
  2. Afiyet bal şeker olsun:)
    Minik farklılıklar hayata neşe katıyor, güle güle kullanın.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Yumurtayı çok severim her sabah yerim kahvaltıyı yumurtasız düşünemiyorum ki:) Bu tavadan almalyım..

    YanıtlaSil
  4. güle güle iyi günler de kullanın ben de A 101 de ne zamandır gözlü krep tavası bakıyorum bulamıyorum bu kalpli tavayı hiç görmedim görsem muhakkak alırdım yumurtalara ne güzel şıklık katmış afiyet olsun,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Yumurta tabii kahvaltı da güzel de gecenin bu saatinde görünce de insanın aklını alıyor. :)) O tavanın değişiği var ben de nedense çok kullanmadım. Yarın tekrar gündeme alayım. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ne güzelmiş tavan sağlıkla kullan canım .

    YanıtlaSil
  7. Yumurtanin sunumu cook hos olmus,bende seviyorum bu tavalari :) Sevgilerle

    YanıtlaSil
  8. çok sevimli görünüyorlar.. afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  9. ablacım kesinlikle şahane bende almıştım çok memnunum :) pancake için olanından almadığıma pişmanım vallahi :)
    afiyet bal olsun :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!