5 Mayıs 2015 Salı

ŞAPKA DESENLİ MOR KEÇE ÇANTALAR

Biri Bana Şapka mı Dedi?
Evet dün yayınladığım lacivert çantaya yorum yazan sevgili Örgüçantam Hatica Yazıcı çantanın üzerine ayakkabıyla beraber birde şapka figürü yap çok güzel olur dedi...Tabi ben kaptım fikri ve gece 1,5 a kadar uğraşıp çantalarımı bitirdim ve şapka- ayakkabı figürleri ile süsledim....
Nasıl Olmuş?
Evde bulunan mor küpür çok işime yaradı ve asıl şıklığı o verdi bana göre... 
Bir fötr şapka çizimi çıkardım yazıcıdan ve bu hale geldi... 
Süslü şapka ve süslü ayakkabı... 
Çantanın birinin sapını kahve yaptım... 
Diğerini de mika...
Aslında beyaz sap kullanacaktım ama kremle biraz sırıtınca vazgeçtim... 
Bu sap daha uzun ve omuzda daha rahat duruyor... 
Bu kadar çanta diktim kendime hiç kalmadı... 
Umarım bunlardan biri benim olur... 
Şapka figürü elimdeyken,farklı renkleri denemek istiyorum...
Gece otomatik flaşta çektim fotoları renk belli olsun diye arka kısım karanlık duruyor bu nedenle...
Çantaların yandan görüntüsü...Ben dikdörtgen şekilde dikiyorum , yanlarını ve alt tabanında katlamalı iz yapıyorum ki dik dursun ama  bu işin duayenleri alt kısmını geniş  üst kısma doğru daraltarak yuvarlak çalışıyorlar...O şekilde de deneyeceğim...Uykusuz kaldım ama şapka içimde kalmadı...
Umarım sizlerde Mor Çantalarımı beğenmişsinizdir?

3 yorum:

  1. Tülin Eline sağlık renk ve üzerindeki fötr şapka ve ayakkabı modeli bu kadar mı yakışır tek kelime süper ayrıca Hatice hanımın şapka fikri müthiş becerikli hanımların hali başka güle güle kullan....

    YanıtlaSil
  2. Ahşap şapkaya bayıldım canım ellerine emeğine sağlık
    rengi de harika olmuş

    YanıtlaSil
  3. Ellerine emeğine sağlık canım benim çok güzel olmuş, mor organze fisto süper yakışmış.
    kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!