1 Mayıs 2015 Cuma

KAHVE VE SİYAH HEDİYE KEÇE ÇANTALARIM

1 MAYIS BAHAR BAYRAMI !!!
Bahar Geldi,Hoş Geldi...Daha tam sıcak olarak ısınamadık,akşamları kaloriferler yanıyor ama yinede bahar güzel...Mayıs ayının başlangıcı 1 Mayıs yani bugün annemin doğum günü...
Nice güzel yaşlar diliyorum anneme ,rabbim onu başımızdan eksik etmesin,sağlık ve huzur versin...
Bu siyah keçe çantayı sevgili Rukiye ye hediye ettim...
Güle güle kullansın... 
Çeyizine kaldıdığını söyledi,hayırlı kısmetler diliyorum...
Bu kahve-bej çantayıda eşimin halasının kızı sevgili Nurten Ablama diktim.... 
İyi günlerde kullansın...

1 yorum:

  1. Günaydın Tülinciğim Her iki renkte çok güzel şık görünüyor .Sizin ellerinize sağlık, kullanacak kişilerde güle güle kullansın.Sevgiler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!