15 Mayıs 2015 Cuma

ERZİNCAN KADINELİ BEREKET PAZARI

Tekrar Hayırlı Cumalar Diyelim Çünkü Günün  2. yazısı...
Bugün Öğlen Arası Erzincan Kadıneli Bereket Pazarındaydım...
Arkadaşlarımın özel isteği üzerine tanıtım ve röportaj yapmaya gittim...
İlimizdeki haber kanallarına ve gazetelerine gönderdim...
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Erzincan İl Müdürlüğü ve Belediyenin ortaklaşa düzenlediği bu projenin tasarımında anneminde Belediye Kadınlar Kolu Üyesi olarak fikir desteği var...
Hemen her ilde düzenlenen ve hanımlara iş imkanı sunan bu proje hanımların  aile bütçesine katkıda bulunmalarına  olanak sağlıyor... 
Evet bu dükkan 3 numaralı olan Aylanın Dükkanı...
Görümcesi ve eltisiyle ortaklaşa çalışıyorlar...
Elişleri,hamur işleri,yöresel tatlar ne ararsanız var... 
Bu dükkan Esranın ve ortağının...
Hamur işleri,kete,su böreği ,yöresel lezzetler,gözlemeler,elişleri ve bakliyat ürünleri... 
Bu dükkan Mahinur ve ortaklarının...
Pekmezler,reçeller,kaymaklar,yöresel tatlar,sarmalar,mantılar,gözlemeler,organik ürünler...
Hepsine bol kazançlar ve bereketler diliyor,Erzincanlıların desteğini bekliyorum...Özellikle çalışan hanımlar,beyler öğlen arası el yapımı mantının ve gözlemenin tadına bakmaya mutlaka gidin derim...
Hayırlı Kandiller !!!

3 yorum:

  1. Hanımları da bu imkanı hazırlayanları da kutluyorum ve hızla her yer de yayılmasını diliyorum.
    Canım hayırlı kandiller sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Sosyal devlet böyle olmalı. Benimde çevremde bir çok kadın devlet desteğiyle iş yeri açtılar hala devam ediyorlar. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. hayırlısı olsun,başarılarınızın devamını dilerim...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!