20 Nisan 2015 Pazartesi

HAFTA SONUNDAN

Yoğun Bir Hafta Sonunun Ardından Herkese Selamlar!!!
Cumartesi  günü misafirlerim vardı...Bu masayı onlar için hazırladım...
Annem zeytinyağlı yaprak dolması yapıp getirmişti...
Bende ;Yoğurtlu Cipsli Salata,Mısır Unlu Poğaça,Çilekli Tart,Truff,Kurabiye ve Kaşarlı Biber Giydirme yapmıştım...
Kızımın arkadaşı ile annesini de davet ettik,yeni tanıştık annesiyle...Dostlarımızla hep biraradaydık...
Küçük kızımın uçağı Pazar günüydü,yetişemedi...
Oda dün geldi,direksiyon sınavı var,bir hafta kalıp,dönecek...
En çok Cipsli Salata ve Çilekli Tart beğenildi...
Bende çok beğendim...Ve tarifleri yakında yazacağım...
Çok truff yaptım ama hiç yemezdim içinde margarin var diye hoşuma gitmezdi...Bu sefer kekini fazla ,margarini minicik kullandım ve bol nutella ile fındık ezmesi...Harika oldu,annem de çok beğendi...Şekerlemelerimi de yeni almıştım,çok güzeldi...
Kaşarlı Biber Giydirmeyi özellikle Serap için yaptım,merak ediyordu ...
Cuma akşamdan hazırladım birçok şeyi...
Sabah öğlene kadar Tuğçeyle arı gibi çalıştık ve masamızı hazırladık...
Masa örtüsü -Pembe English Home
Pasta takımım Kütahya Porselen...
Kurabiye Standı bu haftaki English Home indiriminden...
Çay Tabaklarım ......AVM ,Çay Kaşıkları Karaca,Peçete Halkalarımı kendim yaptım...Peçetelerim  İkea dan...
Minik pembe mandal uğur böcekleri de çay tabaklarının yanına çok yakıştı...
Aslında bunlardan rengarenk alıp, çay bardakları karışmasın diye herkese farklı renkte veriliyormuş...Ben hepsini pembe almıştım o nedenle çay tabaklarının yanına taktım...Eşim söyleniyor bazen çiçekle böcekle uğraşıyorsun diye ama zevk meselesi,hoşuma gidiyor...
En kısa zamanda bu lezzetli Çilekli Tartın tarifini yazacağım...
Misafirlerimden sonra akşam bir Nişan törenine davetliydik...Damat ve Gelin ikisi de eşimin iş yerinden, davete icabet ettik ve çok memnun ayrıldık,genç çifte ömür boyu mutluluklar dilerken duygusal anlar yaşadım hep,gözlerim yaşlı yaşlı...Eee iki kızım var  bakalım sıra bizede gelecek ...Tabiii herşeyin hayırlısı...
Şen ve Esen Kalın!!!

4 yorum:

  1. Cook güzel ve lezzetli bir masa hazirlamsiniz Tülincigim..Hersey cok his gözüküyor...
    Kizina sinavinda basarilar dilerim...
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık hazırlananların hepsi çok güzel görünüyor.Yiyenlere afiyet şifa olsun....

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım her zaman ki gibi çok şık bir sofra olmuş.
    Kızımıza başarılar canım

    YanıtlaSil
  4. Çok şık bir masa olmuş.. Peçetelerden ben de kullanıyorum tanıdık geldi:)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!