22 Nisan 2015 Çarşamba

CİPSLİ-PATATESLİ-TAVUKLU SALATA


Hayırlı Sabahlar Kıymetli Takipçilerim!!!
Bahara adım attığımız şu günlerde hava mevsim normallerinin altında seyretse de bizim havamız güzel olsun diyerek pozitif günlere merhaba demek istiyoruz...
Bugün ilk defa denediğim ama çok beğenilen bir salata ile geldim...
Cipsli-Patatesli-Tavuklu-Sarmısaklı Yoğurtlu bir salata....

Malzemeler:
  • 4 adet büyük boy patates 
  • 3 adet tavuk fileto 
  • 1 küçük boy kovanoz garnitür 
  • 15-20 adet kornişon turşu
  • Yarım demet maydonoz
  • Yarım demet dereotu
  • 4 adet yeşil soğanın yeşil kısımları (ben kullanmadım)
  • Yarım su bardağı mayonez 
  • 1 çay kaşığı tuz. 
Üzeri için ;
  • 2 su bardağı yoğurt 
  • 2-3 diş sarımsak 
  • 1 büyük boy patates cipsi

    Yapılışı:
  • Patatesleri ve tavukları ayrı ayrı haşlayın...Haşlama suyuna isteğinize göre tuz ilave edebilirsiniz... 
  • Haşlanan patatesleri ezin ve tavuğu da didikleyin...
  • Daha sonra doğradığınız dere otu ve maydanozu , turşuyu , garnitürü ve  mayonezi ilave edin ve iyice karıştırın...
  • Kare bir borcam tepsiyi hafif yağlatın ve karışımı tepsiye iyice yayayrak bastırın....
  • Üzerine sarımsaklı yoğurt dökün...
  • En üstüne kırıkladığınız cipsleri serpiştirin...
  • Ben salatayı akşamdan hazırlayıp,üzerini streçleyerek dolapta beklettim, 2. gün servisten önce cipsleri üzeri döktüm ki yumuşamasın...
  • Soframızda en çok beğenilen yiyecek bu salataydı,mutlaka deneyin derim....
                                          AfİyEt OlSuN!!!!

2 yorum:

  1. çok güzel bir oluyor gercekten ama ben üzerine cips değilde daha masum olması acısından mısır gevreği koyuyorum keloks nesfit gibi :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık datlımm :) Güzel bi bahar olsun sonra güzel bi kış ve sonra da güzel bi ömür :) Çook öpüldün :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!