13 Nisan 2015 Pazartesi

BEBEK HIRKASI VE ŞAPKASI

Bu görmüş olduğunuz babaannesinin yeni doğacak olan minik hanıma ördüğü  hırka...
Çok şık oldu ben çok beğendim...
Kol ağızları ve yakası tığ işi...
Nako Astra ile örüldü...
Minik yeğenimiz hayırlısıyla doğsun inşallah...
Sürekli birşeyler alıyoruz, örüyoruz...
Buda hırkaya takım şapkası...
Ben Laura İngllas şapkası diyorum,annemde öyler diyor bu modele...
Bilmem hatırlar mısınız Küçük Ev dizisini ? Laura Ingalls Wilder ın kitabından esinlenerek dizi haline getirilmiş harika bir eser...Ve gerçek bir hayat hikayesi....
Çocukluğumda aklıma yer eden en güzel tv dizisi...
 1974 yılında çekilen dizide oynayan Melissa Gilbert Laura İnglaas 'ı canlandırıyordu...
Şapkaları görüyormusunuz?
Annemin ördüğü şapkada olduğu gibi ön kısmı fırfırlı... 
Bu şapka beni Küçük Ev dizisine Laura İnglass a götürdü...
Nostalji yapmış olduk....
Gerçekten çok şirin oldu...
Şirinemiz de güle güle kullansın inşallah...
Örgünün yapılışını ve sayılarını yazmadım ,isteyen olursa annemden öğrenip yazarım...
Şen ve Esen Kalın!!!

2 yorum:

  1. canım annecinin ellerine sağlık çok güzel olmuşlar
    Elişleri Dünyası Bergama

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!