9 Mart 2015 Pazartesi

KEÇE ÇANTA DİKTİM

Güneşli,güzel bir günden selamlar hepinize...
Dün akşam itibari ile 2 saat içinde diktiğim keçe çantam ile geldim bugün...Mini dikiş makinamda diktim... 
İstediğim gibi bir  çanta oldu...İşe giderken içine ıvır zıvır koyacağım kullanışlı bir çanta...

Yarım metre keçeden çıktı,hatta arttı bile... 
Düz siyah yaptım ve küçük bir kare parça keçenin üzerinden büyük düğme diktim iki tarafının ortasına...
Hareket katsın diye çıkarılıp takılan pembe keçe parçaları ekledim...
Farklı renklerde daha büyük çalışmalar yapacağım sanırım... 
Dünya Kadınlar Günümüz kutlu olsun bu arada...Sosyal medyadan paylaşımlarda bulunduk,yazdık çizdik...Kimileri gereksiz buluyor,kimileri bir günle sınırlanmasın diyor...
Herkes inandığıyla kalsın ne yapalım...
Kızımın anneannesine aldığı Nergiz Çiçeği...
Çok güzel değil mi? 
Bana aldığı Pembe Sümbül,muhteşem kokuyor... 
Buda Çiğdem Çiçeği,Gündüz kapanıyor,gece açıyor....
Sağlıkla ve huzurla kalın,sevgiler....

1 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım keçeyle uğraşmak süper bir duygu. sağlıkla kullan :) sevgiler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!