15 Ocak 2015 Perşembe

ÇİÇEK İP İLE ZİNCİR BOYUNLUK

Soğuk kapalı bir perşembeden herkese sıcacık selamlar...
Kışın örgüler biz kadınların favorisi..Yılın trend ipinden alıp üretmek de benim merakım...
Modeli yine becerikli arkadaşım Noblesseden gördüm...ve kızım da hemen oturup kendisine bir tane ördü...
Örülüşü çok kolay...ipin tamına 5 numara tığla zincir çekip istediğiniz boyutta sarıp,kalan kısmı sararak düğüm atıyorsunuz...
İstediğiniz renkte yapacağınız bu değişik boyunluklar sıcacık tutuyor...Daha önce Alize flower ipten yaptığım boyunluklar için tıkkkk.....
Sevgi ve sağlıkla kalın....

2 yorum:

  1. kırmızı rengini görmemiştim, çok güzel cıvıl cıvıl olmuş, ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık canım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!