18 Aralık 2014 Perşembe

ÖYLESİNE KARIŞIK

En tatlısından elma dolması yedik Sebanur geldiğinde...
Tuğçe yapmıştı ellerine sağlık kızımın...
Evde herkesin en sevdiği tatlılardan biridir...Tarif için tıkkk
Yeni aldığım lokumluklu fincanlarımla Osmanlı Kahvesi içtik,en şekersizinden...
Yanında böyle bir dürtme kek varken şekere gerek yok tabiii...Dürtme keki de ablası yaptı Sebanur için... Yani tatlılar Tuğçeden...Dürtme kekin tarifi burada

Ben de yemekleri yaptım...Un çorbası,et söte,etli yaprak sarması (Tuğçeyle birlikte sardık),pilav
ve Rus Salatası ...Yıllardır yapmadığımı fark ettim...Hep hazır garnitürden yapardım ama bu sefer kendim hazırladım tek tek bezelye,havuç,patates...Tarifi sonra yazacağım...
Şen ve Esen Kalın!!!

1 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!