14 Ekim 2014 Salı

SARDUNYA KOKAN KADINLAR & KADINIM VE KATİLİMİ SEVMİŞİM

Yıllar yıllar önce tanıdım Mine ENGİN TEKAY 'ı...
Hayatımda derin iz bırakan sayılı arkadaşlarımdan biri...Sıcacık kalbini ve içtenliğini anlamanız hiç de zor olmayacaktır...Ortaokul ve Lise yıllarında herkes tarafından çok sevilen nadide bir şeftali çiçeği...Şimdi ise öğrencileri tarafından çok sevilen bir öğretmen , 3 aslancığın annesi ve bu güzel eserleri yazan kadın...İşte bu benim arkadaşım gurur duyarak yazıyorum....

Gerçekten hepimizden birer parça var bu kitaplarda... 
İlk kitabı Sardunya Kokan Kadınlar....

Ve yeni çıkan 2. kitabı Kadınım ve Katilimi Sevmişim...
Hepinize tavsiye ediyorum...
Mutlaka alın okuyun ve hediye edin....

1 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!