17 Ekim 2014 Cuma

HAYIRLI CUMALAR VE ELMALI KURABİYE


"Kadınlar, oğullar, yük yük altın ve gümüş, salma atlar, davarlar ve ekinler gibi nefsin şiddetle arzuladığı şeyler insana süslü gösterildi. Bunlar dünya hayatının geçimliğidir. Oysa asıl varılacak güzel yer ancak Allah'ın katındadır. "( Al-i İmran Sûresi 14. Ayet )
Hayırlı Cumalar Kıymetli İzleyenlerim....
Ne mutlu nefsine hakim olup,kul hakkı yemeyene,nefsine uymayana...Etrafını görüp,kollayana,aç gözlü davranmayana...
Elmalı kurabiye herkesin sevdiği bir lezzet...Bayramda yapmıştım,zevkle tükettik...
Tariflerim arasında en çok tıklanan elmalı kurabiye tarifim için tıkkkkkk....
Hafta sonu yoğun geçecek benim için...Pazar günü Ankaraya uçuyorum inşallah...Pazartesi-Salı 2 günlük bir seminerim var...Gidiş-geliş zor olsada benim için bir değişiklik olacak ve bu sıralar buna bayağı ihtiyacım var...Kızımla da görüşeceğim için sevinçliyim...İnsanın 1 kızı olmasından daha güzel birşey 2 kızı olması bunu hep söylerim...Büyük kızım burada kalıp,Keremi ve babasını idare edecek,küçük kızımda beni karşılayacak ...
Herşeyin hayırlısı,hepimiz için güzel bir hafta olsun...

3 yorum:

  1. Elmali kurabiye ,en sevdigim kurabiyedir.Hayirli yolculuklar.Iyi haftasonlari dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, sizden küçük bir ricam var .com olan alan adım www.yeteneksizin.net olarak değişti. Gördüğüm kadarı ile okuma listelerinde güncelleme yapmayan çoğu arkadaşımda hala eski alan adıma yönlendirme var. Düzelterek bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!