26 Eylül 2014 Cuma

GÜRSOY' A TEŞEKKÜRLER

Hayırlı Cumalar Kıymetli İzleyenlerim!!!
  • "Göklerde ve yerde bulunan canlılar ve melekler büyüklük taslamadan Allah'a secde ederler (boyun eğerler)...Nahl Suıresi-49.Ayet-i Kerime
  • "Üzerlerinde hakim ve üstün olan Rablerinden korkarlar ve emrolundukları şeyleri yaparlar."(Nahl Suresi-50.Ayet-i Kerime)
              Cumanın bereketi ve ihsanı ile nasiplenelim inşallah...
Fındığın faydaları saymakla bitmez...Son yıllarda herkes bunun bilincinde ...Gürsoy Tarımsal Ürünler  de fındığı en güzel şekilde değerlendirip sunan  bir firma...Evimizde sürekli kullandığımız çeşitli ürünlerinden çok memnunuz...

En sevdiğim kabuklu işlenmemiş fındık...Kendim kırıp yemeliyim...Doğal ve gerçekten varislerime çok iyi geldiğini açıklıkla söyleyebilirim... 
Kakaolu Fındık Kreması,Kabuklu,Öğütülmüş,Tuzlanmış Fındık çeşitleriyle 1 numara...Beyaz ve sütlü çikolata kaplı drajeleri bayrama özel...
Bu ürünlerle tanışmamıza vesile olan ve gönderen abimize de ayrıca teşekkürler ediyoruz...

4 yorum:

  1. Bu yaz Fındık Kremasını tatma fırsatı bulmuştum çok lezzetliydi sizlere de afiyet olsun

    YanıtlaSil
  2. canım hepsini güle güle afiyetle yiyin :)
    hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  3. ooh ne güzel afiyet bal şeker olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Tülin,afiyetle tüketin.Sayfama cevap yazdım ama belki bakmazsan buraya da yazayım istedim bu kahve kakuleli dibek Mardin'den gelen biz konuştuktan sonra:)A 101 den aldığımız Osmanlı dibek kahvesi arada gelen bir ürün ,sen uğradıkça sor ben öyle yapıyorum denk geldikçe alıyorum.2 ay gibi bir zaman oldu en son aldığım henüz gelmedi.Perşembe ürün günleri var ya o zamanlarda getiriyorlar.Ben almadım ama sagrada da varmış oraya bir bak istersen.Yurt işini misafir öğrenci olarak hallettik şimdilik bakalım ne olur sonrası,çok teşekkür ediyorum temennilerin için.Senin çocuklarına da başarılar diliyorum,Allah hepsinin yardımcısı olsun..Selamlar..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!