1 Temmuz 2014 Salı

İFTAR İÇİN ÖNERİLER


Türlü türlü nimetler verip bizi doyuran rabbimize şükürler olsun..."Oruç tutmak aç kalmaya zorlamak değil,açlık çeken insanların halini anlamaktır" Ne güzel açıklıyor bu söz orucu...Nefsimize hakim olmayı...Zengin ile fakirin ortak paydada buluştuğu tek nokta belkide...Tüm nimetler gözünün önündeyken yiyememek ve bunun ibadet olduğunu bilip,mükafatanı Allahtan dilemek...
İftarını açarken zenginin sofrası ile fakirin sofrası aynı değildir tabiki...Ama o anlar içerisinde herkes birşeyler yiyip içme tekaşındadır...Oruç açmanın sevinci içindedir...
Rabbim oruçlarımızı ve ibadetlerimi kabul eylesin....
Sıcaklarda hafif ve lezzetli bir iftar sofrası seçmek ve mideleri yormamak lazım...
Benim önerim de bu yönde.Kolajda görünenler; 
Zeytinyağlı Taze Fasulye tıkkkkk
Közlenmiş  Kırmızı Biber Yoğurtlaması
(Tarifi sonraya)
Izgarada çöp şişte sucuk-biber

 
Ve çok sevdiğim
Tahinli Kabak tatlısı tıkkkkkk
"Allahım sen hiçbir kulunu açlıkla terbiye etme"
Amin....
Hayırlı İftarlar....

7 yorum:

  1. Çok acıktığım şu saatlerde görmeyeydim iyiydi:))) Özellikle Tahinli Kabak Tatlısı en kısa zamanda denenecek.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık, mutlu huzurlu ramazan günleri diliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım benim sofranın bereketi bol olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hepsi nefis görünüyor Tülincim ellerine sağlık bu arada hayırlı mutlu ramazanlar.

    YanıtlaSil
  5. iyi ramazanlar canım benim

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!