3 Nisan 2014 Perşembe

BU HAFTA BİZ


Hayırlı Günler  Kıymetli Takipçilerim!!!
Bu hafta evimizde Misafirimiz vardı...Büyük kızım Erzurumdan arkadaşı Serap ile birlikte geldi....
Bugün sabah tekrar dönüş yaptılar...
Bir haftadır gezdik,yedik içtik...Serabı çok sevdik...
Özellikle oğlum çok beğendi...Kızlar bu yıl üniversiteden mezun olacaklar inşallah...

Cumartesi günü küçük kızımızın YGS sonuçlarını birlikte bekledik ve sevincimizi birlikte paylaştık, akşam dışarıda yemek yedik...Çok sofralar hazırladık ama telaştan fotoğraf çekemedim...
Pazar günü seçim vardı,hava o kadar soğuktu ki çarşı pazar yapalım derken resmen donduk...Meğer Erzuruma karlar yağmış,yollar kapanmış...Haliyle Erzincan da etkilendi...Bu hafta kızların şansından genel olarak hava kapalı ve soğuktu...Keremi okuldan almaya hep beraber gidince çok mutlu oldu oğlum...Kızlar oyun parkında fotoğraf çekilip,çocukluk günlerine dönmeyi de ihmal etmediler...

Yemekler,pasta börekler yapıldı,çaylar içildi,kahve muhabbeti gece geç saatlerde Tuğçe,Serap ve tarafımca gerçekleştirildi...Onları görünce yaşlandığımı hissettim...Her ne kadar ruhumun bir tarafı hep çocuk olsada zamanın geçtiğini anlamak zor olmadı...Bende bir zamanlar onlar gibi düşünürdüm dedim,şimdi fazla mı olgunlaştım acaba...
O günlere dönmek istermiyim?Asla...
Bir daha o kadar yükü taşımaya gücüm yok sanırım...
Rabbim herkesin evlatlarına da benim evlatlarıma da hayırlı gelecek nasip etsin...
Sevgi ve muhabbetle.....


2 yorum:

  1. O günlere dönmek istermiydim.. bende aynen Asla.. Gerçekten çok zor bir dönem Allah hepsinin de yardımcısı olsun.. Ne kadar güzeller çiçek gibi maşaAllah..

    YanıtlaSil
  2. Bahtları açık olsun.Çok tatlı kızlar MaşaAllah.Çok sofralar hazırladığına eminim,benim kızımda gelince o maratonu yaşıyorum,annelik işte:)Sanki orada aç kalıyorlar:)Kek en sevdiğim kek,Hasan Paşa Köfteside nefis görünüyor ellerine sağlık.Hayırlı Cumalar..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!