17 Nisan 2014 Perşembe

BLOGDEPOSUNUN KONUĞUYDUM


Blogdeposunun bugünkü konuğu bendim...

Bugünkü blog yorumu köşemizdeki konuğumuz Tatesal.!

Tatesal diyorki: Çalışan, pişiren, ören bir anneyim hiç durmadan. 7 senedir Blog dünyasındayım... Artık ailem, dostum, arkadaşım sizlersiniz... Blogum benim pozitif alanım... Burası başka bir dünya ve bu dünyada birçok dostluklar edindim... Yüzümüzü bile görmediğimiz dostlarımız arasında 40 yıllık dostlara taş çıkartacak muhabbetimiz var. Güzel olan herşeyi paylaşıyorum kendi adıma... Güzel bazan bir tabak yemek, bazan örgü bir eldiven, bazan bir saksı çiçek, bazan da pasta-kek-börek... Güzellik, sevgi ve hoşgörü adına ne varsa hepsi blogumda...

Yapılan yorumlar için tıkkkkk

3 yorum:

  1. Ellerıne emegine saglık .sayfana ne zaman bır sey eklersen ilgi ile takip edıyorum.guzel paylaşımların için bende sana teşekkür edıyorum.cok seyı öğrendim senden.sevgıler canım

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerıne emegime saglık ne zaman sayfana bırseyler eklesen ilgiyle takıp edıyorum.ben teşekkür ederım sana cok seyı öğrendim senden.sevgılerimi bırakıyorum

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ediyorum. Güzel paylaşımlarını her zaman izliyorum. Her zaman yorum bırakamıyorum ama her zaman takdir ediyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!