15 Mart 2014 Cumartesi

ÖRGÜ BARDAK ALTLIĞI



Her yıl yapılan ‘en iyi buğday’ yarışmasını yine aynı çiftçi kazanmıştı. Çiftçiye bu işin sırrı soruldu. Çiftçi:
-Benim sırrımın cevabı, kendi buğday tohumlarımı komşularımla paylaşmakta yatıyor, dedi.
-Elinizdeki kaliteli tohumları rakiplerinizle mi paylaşıyorsunuz? Ama neden böyle bir şeye ihtiyaç duyuyorsunuz? diye sorulduğunda,
-Neden olmasın, dedi çiftçi.
-Bilmediğiniz bir şey var; rüzgâr olgunlaşmakta olan buğdaydan poleni alır ve tarladan tarlaya taşır.
Bu nedenle, komşularımın kötü buğday yetiştirmesi demek, benim ürünümün kalitesinin de düşük olması demektir.
Eğer en iyi buğdayı yetiştirmek istiyorsam, komşularımın da iyi buğdaylar yetiştirmesine yardımcı olmam gerekiyor, dedi..
Evettt Kıymetli İzleyicilerim!!!
Bu kıssadan çıkaracağımız hisse  Sevgi ve paylaşmak en yakınınızdan başlar. Sonra yayılarak devam eder. Kin, cimrilik, nefret kimsenin hoşlanacağı davranışlar değildir olmalıdır, öyle değil mi?
Gününüz aydın,neşeniz bol,sevginiz sonsuz olsun,kin ve nefret kalbinizden uzak olsun...
Bugün  örgü bardak altlıklarımı beğeninize sunuyorum...
Paylaşmak dedik ya ,işte taaa uzaklardaki arkadaşımdan paylaştım bu öerneği...Brezilyadan Reneta'nın ördüğü bardak altlıklarından...
Örneğin aslı burada

Onun muhteşem tığı ve harika renklerde iplerle yaptıkları için mutlaka ziyaret edin...

6 yorum:

  1. Bardzo ładne, piękna ręczna robota!
    Pozdrawiam serdecznie♥

    YanıtlaSil
  2. Amin..Kıssadan hisse çok güzel.Nefsimize yenik düşmeyip bu şekilde yaşamak nasip olsun cümlemize..Bardak altlıkları benim yapılacaklar listemde olan bir model.Senin renklerde güzel olmuş ellerine sağlık,selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ELLERİİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR RENKLER DE ÇOK HOŞ... HİKAYE DE NE KADAR ANLAMLI :)

    YanıtlaSil
  4. hikaye çok güzel ve anlamlı.. bardak altlıkları da bir o kadar güzel.. elleriniz dert görmesin..

    YanıtlaSil
  5. hikaye çok anlamlı bardak altlıkları süper ee daha ne olsun ellerinize gönlünüze sağlık :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Tarzını .. Tebrikler ekledi. Ben tığ seviyorum. Brezilya ziyareti için teşekkürler .. kocaman bir öpücük.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!