17 Ocak 2014 Cuma

OKUMA BAYRAMI- YARIYILSONU GÖSTERİSİ

Hayırlı Cumalar Kıymetli İzleyenlerim!!!
Çarşamba akşamı oğlumun okulunda düzenlenen Yarıyılsonu gösterisine gittik...
Kerem 1. sınıfta olduğundan onlar için de 
" Okuma Bayramı " oldu...
Her sınıf farklı sunumlar hazırlamıştı...1-2 ve 3. sınıfların gösterisi idi...
Kerem açılış konuşmasını yaptı...

Ardından şiirler okundu...




Daha sonra harika bir vals yaptı bu minikler...
Ana sınıfından sonra bayağı büyüdüklerini görmek biz velileri çok duygulandırdı...

1-A ve 1-B sınıfından oluşan koro çok güzel şarkılar söylediler...
Tüm çocuklara başarılar diliyor,sömestr tatilinde iyice dinlenmelerini ümit ediyorum...

5 yorum:

  1. Bu gururda ayaklarini yerden kesmistir senin:)) Insallah guzel bir tatil gecirir ve zimba gibi donerler...

    YanıtlaSil
  2. Maşallahhh yirim senin göbişiniii:))

    çok gurur verici başarıları daim olsun hep ayakta alkışlansın inş.

    YanıtlaSil
  3. yakışlıkya mikrofonda pek yakışmış..Hayırlı olsun şansı bol ve hep başarılı olsun inşallah

    YanıtlaSil
  4. canım ben de olduğu gibi sende de izleyenlerin gözükmüyor nolcak :(

    YanıtlaSil
  5. Maşallah,daima böyle mutlu başarılı günlerini görürsün inşallah.Tülincim gün masam için bıraktığın yorumuna teşekkür ederim,yayınlamıştım ancak gmailden silince blogumdanda silindi kusura bakma.İzleyiciler gadgetin görünmüyor kitap-evi blogspotu ziyaret etmeni öneririm ben oradan yaptım.Sevgiler..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!