2 Aralık 2013 Pazartesi

30 KASIM CUMARTESİ-2013-KEREMİN DOĞUM GÜNÜ

30 Kasım Cumartesi günü oğlum Keremin doğum günüydü...
Pastasını özellikle futbool sahası olarak istedi...
Tabiki Fenerbahçe...

Gerçekten çok lezzetli bir pasta olmuştu...


Bende diğer hazırlıkları yaptım...


Doğum günümüz "Hayal Dünyasında" gerçekleşti...İlimizde çocuklar için böyle bir oyun  alanı olması çok sevindirici ...Doğum günü organizasyonlarının da burada tertip edilmesi çok güzel...Çocuklar istedikleri gibi eğlenip,koşturdular...




Doğum günü için çocuklara hitap eden yiyecekler hazırladım...


Dondurma Külahında Kek, Marshmallowlu çubuklar yaptım...





Palyaço bizi çok güldürdü,burnunun yerlere düşmesi arayıp tekrar yerine takması çok komikti...Bunu komiklik olsun diye yapmadı gerçekten düşüyordu burun aparatı....


Sınıf arkadaşlarını ve akrabalarımızı davet ettik...
Bu görünen alan çocukların kutlaması için...Biz büyükler ayrı masalarda yiyip içtik...

Keremin kuzeniyle olan benzerliğine ne dersiniz?

Sınıf arkadaşlarının gelmesine çok sevindi Kerem...
Hem biz veliler kaynaşmış olduk,hemde çocuklar mutlu oldular...


Eşofmandan başka bir kıyafet tercih etmeyen Kerem çok heyecanlıydı...


Tabi babası, ablası  ve ben de çok mutluyduk...
Büyük ablamız gelemediği için de buruktuk ama sağlık olsun....





Asıl hazırlıklar için bayağı uğraştım....
Netten araştırıp,oğlum için doğum günü etiketi hazırladım ve renkli yazıcıdan çıkardım...


Etiketleri kesip farklı yerlerde kullandım...
Öncelikle peçete halkası yapıp,hayvanlardan oluşan peçetelere geçirdim...






İçeceklerin etiketini çıkarıp tek tek üzerine Keremin etiketlerini yapıştırdım...






Mershmallowları çöp şişlere geçirip çikolataya batırdım ve sonrada fındık,gofret ufağı ve çamfıstığına....


Lezzetli çubuklardı,herkes çok beğendi...



Dondurma Külahında kek için önce kutudan bir stant hazırladım...
Kutunun üzerine delikler açıp peçete ile kapladım...Çocuklar dondurma sanıp saldırdılar ama sonra kek olduğunu anlayınca pek memnun olmadılar...Biz büyükler daha çok beğendik galiba...
Tarifi yakında gelecek...Özellikle Yiğit Hamzanın annesi için yayınlayacağım...


Kayra ve Kerem çok tatlılar...


Sınıf arkadaşları için önceden Keremle birlikte davetiyeler hazırladık...
Her arkadaşımızın adını yazdık ve Kerem dağıttı...
İçine doğum gününün yerini, saatini yazdık...
Doğum günü temalı sabunlar da hazırladım ve misafirlerimize hediye ettik...


En çok Öykü sevindi...
Çok tatlı bir kız...Davetiye 1 hafta boyunca hep elindeydi....
Yorucu fakat bir o kadar da eğlenceli geçti günümüz...
Oğluma ömür boyu sağlık,huzur,başarı dolu nice güzel yıllar diliyorum...

14 yorum:

  1. Yeni yaşı kutlu olsun delikanlının. Allah daha nice güzel yıllar nasip etsin, sağlık, mutluluk, huzurlu bir hayat versin.

    YanıtlaSil
  2. Sağlıkla nice yaşları olsun sevgili Keremciğimin:) nasıl da ciddi pozlar böyle dekikanlı maşallah:)))

    ailenizin güzelliği, kutlamaları nice yılar sürsün canım benim öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım teşekkür ederim,hep birlikte inşallah...

      Sil
  3. Her şey çok güzel görünüyor.... Musmutlu yaşlar Kerem'e:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadetcim teşekkür ederim,öpüyorum delikanlıları...

      Sil
  4. kerem nice yaşar dilyiorum sana
    ne kadar süslü ve güzel bir doğumgünü olmuş
    tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavianne teşekkürler,beğenmene sevindim...

      Sil
  5. Kerem'e yeni yaşında mutluluklar:) hayırlı, mutlu, sağlıklı , huzurlu bir ömrü olur inşallah...
    sizin de ellerinize sağlık hazırladıklarınız çok güzel görünüyor tarifi bende bekliyorum:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,tarif hemen geliyor...

      Sil
  6. nice mutlu yaşları olsun paşamın herşey harika görünüyor seni okudukça memleketi ne kadar çok özlediğimi farkediyorum her seferinde belki bu sene kısmet olur gelmek neyse herşey harika gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah memlekete gelmek nasip olur,sevgiler...

      Sil
  7. nice mutlu yıllara olsun....cok güzel olmus hersey sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Kerem'e hayırlı ,sağlık ve başarı dolu nice yıllar dilerim.Seninde ellerine sağlık çok emek harcamışsın, harika bir doğum günü olmuş.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!