3 Ekim 2013 Perşembe

SEPET SÜSLEME*PEÇETE DEKUPAJI İLE

Merhabalarrrrrrr!!!!
Sonunda uzun zamandır süslenmeyi bekleyen sepetimi gece itibariyle bitirmiş  bulunuyorum...Peçete tekniği ile birçok obje süsledim yüzlerce sabun yaptım ama hep istediğim sepet süslemeyi ertelemiştim...Yaz başında annemin verdiği bu sepeti 2-3 kat beyaz boya ile boyadım, kuruttum....

Daha sonra peçeteden kestiğim çiçekleri dekupaj tutkalı ile sepete yapıştırdım...Sprey vernik ile vernikleyerek içine eskilerden kullanmadığım bir buzdolabı örtüsünden astar yaptım... 
Sepeti anneme hediye edeceğim...
Nasip olursa annem yeni evinde kullanacak...Bu arada annem evini satarak benim mahallemde bana yakın bir daire satın aldı...Bayramdan sonra teslim edilecek inşallah...Güle güle ağız tadıyla,sağlıkla oturur inşallah...

Bu sepet onun oturma odasını süsleyecek sanırım...Koltuklarıyla uyum içinde...

İçine arzu ederse elişlerini veya gazete dergilerini yerleştirir...
Umarım sizlerde sepetimi beğenmişsinizdir?
Şen ve Esen Kalın!!!

5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlıkkk. geçen sene - ada deniz - de yeşil li yapmıştı süper yaa çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. güle güle otursun anneciğin ablacım..
    hayırlı olsun...,
    sepetinde çok cici emeklerine sağlık :)
    hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullansın çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. Bende ne zamandır bu sepetlerden arıyorum bulamıyorum,çokta şık yapmışınız elinize emeğinize sağlık.Benim bloğumada beklerim sevgilerimle :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!