27 Ekim 2013 Pazar

BAYRAMDAN BU TARAFA

Hayırlı Geceler Sevgili İzleyenlerim!!!
Bayramdan bu tarafa bloguma uğrayamadım...Yoğunluk içindeydim...
Şimdi fırsat buldum ve yazıyorum....
Bayramda Alanyadaydik....Avsallarda İncekumda...
Nasıl geçti anlamadik ...1gūn Konyada kaldıktan sonra 4 günü Alanyada geçirdik. .. 
 Gerçekten Çok güzeldi. ..
Ama süre kısa oldugundan çabuk geçti. . 
Ílk defa bir bayramı evimizden uzakta geçirdik ...Yazın tatil imkanı bulamadığımiz için bayram tatilini degerlendirdik....Çocuklar açısından iyi oldu....
Kizlar iyi eglendiler....Keremin Keyfine diyecek yoktu...
Otelimizden çok memnun kaldık....


Kerem denizi değil çocuk havuzunu tercih etti....
Simsiyah yandı 4 günde... 

Harika doğa,deniz manzarası ve güneş...

Bu mevsimde Erzincanda montlarla gezerken 1 gün sonra Alanya da denize girmek çok garip geldi hepimize...Akdeniz bölgesinde yaşayanların ne kadar şanslı olduklarını düşündük....

Otel odamızın balkonundan çektiğim fotolar....

Otelden ayrıldıktan sonra yol boyu meyve almaya doyamadık.....

Muzlar enfesti...
Erzincana döndüğümüzde Ömerimizle hasret giderdik....Kardeşim,gelinimiz ve Ömerimiz de bayram tatili için Bursadan anneme gelmişlerdi....Onlardan ayrılmak zor oldu tabiiii....

Sonra okul başladı,Kerem için ödev zamanı...

23 Ekim Sebanurun doğum günüydü....
23 Ekim 1996---- 23 Ekim 2013 
18. yaş günü küçük kızımın....
İyiki doğdun,iyiki varsın ....Bu yıl üniversite sınav telaşı seni çok yoracak,umarım emeklerin boşa gitmez...

Nice güzel yaşların olsun.....
Çok çabuk büyüdünüz ve ben yaşlanıyorum....
Bu arada bende yıllık iznimi aldım 2 hafta...
23 Ekimde annemde yeni evine taşındı...Eski evini sattı,yeni bir daire aldı...
Ev taşımak ne kadar zordur hepiniz bilirsiniz...Hala yerleşme telaşındayız...Annemde çok yoruldu bizlere...
Umarım  yeni evinde sağlıkla huzurla oturur...
En güzeli bana yakın olması ,aynı sokak üzerinde evlerimiz,komşu olduk yani...
Herkese iyi geceler diliyorum....

3 yorum:

  1. canıım sağsağlim geldin hoşgeldin. Belli çok mutlu bi tatil olmuş insan bazan bayramlarda tatil yapmalı bencede..Güzeller güzeli kızına nice yıllar diliyorum ama en çok annenin sana yakın komşu olmasına sevindim sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. iyi eğlenmişsiniz. çekilişime beklerim bu arada...

    YanıtlaSil
  3. tatil uzun hava güzel olunca çok iyi fırsatı değerlendirmişsiniz keşke hayat hep tatiller gibi olsa değilmi

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!