16 Ağustos 2013 Cuma

ESKİ DOSTLAR VE LEZZETLİ MASAMIZ

Eski arkadaşlıklar ,dostluklar başkadır,bambaşka...
Lise arkadaşlıkları hiç unutulmaz...yıllar geçse de sık görüşülmese de bir araya geldiğinde kaldığın yerden devam edersin...Benim de birçok arkadaşım oldu tabiii ama Nuran ile başkaydı...Çok güzel şeyler paylaştık..O şimdi Aydın-Sökede...Yaz tatiline geldi memleketimize...Misafir ettim sevgili arkadaşımı yedik içtik,çocuklarımla bir araya geldik...Onun 1 oğlu var Lisede...Benim çocuklar küçüktü o gördüğünde şimdi hepsi büyüdüler...
Hemen her sene geldiğinde görüşürüz bazen iş yerinde,bazen evimde...
Umarım bir gün bende onu ziyarete gidebilirim...

Değişik bir su böreği yaptım..Tarifi yakında gelecek...

Kavurmadan,çiğden zeytinyağlı dolma...

Ve enfes tiramisu..
 10 numara olmuştu,çok beğenildi,tarifi yakında...


4 yorum:

  1. öncelikle masadaki herşey harika görünüyor ellerine sağlık... dediğin gibi lise arkadaşları bir başka benimde hala en iyi dostlarım lisedeki arkadaşlarım.....

    YanıtlaSil
  2. Börek ve dolmalar çok güzel duruyor. Elinize sağlık hanımlar hele eski dostlar hep beraber olunca herşeyin tadı daa güzel geliyor insana

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel, dostluklar yıllar geçsede unutulmuyor değilmi?Nice güzel günlere

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık..hepsi nefis gözüküyor..eski dostlarla daha da nefis olmuştur..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!