23 Mayıs 2013 Perşembe

KAYRA'NIN DOĞUM GÜNÜ

21 Mayıs Kuzenimizin oğlu Kayra'nın doğum günüydü...
Çok güzel bir organizasyonla doğum gününü kutladık...
Annesi ve babası her türlü ayrıntıyı çok iyi düşünmüş harika bir parti hazırlamışlardı...Bizde davetliydik Kerem ile birlikte gittik...
Çocuklar gönüllerince eğlendi,oynadılar...
Doğum günü pastasını Betül yapmıştı...
Harikaydı ellerine sağlık...Betülün sayfasını mutlaka ziyaret edinhttp://betulceden.blogspot.com/
Yaptığı harika şeker hamurlu pastalar çok ilgi görüyor...
Diğer yiyecekleri doğum günü sahibi ve gelen arkadaşları yapmışlardı...enfes lezzetlerden bizlerde yiyip içtik...
Kerem yorgunluktan birşey yiyemedi sadece içecek ve yarım dilim pastayı zorla yedirdim...

Benim karşı çıkmalarıma rağmen,yüz boyasına olan düşkünlüğü ile tanınan Kerem Kedi oldu...
"Masal Dünyası"İlimiz için gerçekten çok iyi tasarlanmış,çocuklara hitap eden ,harika bir oyun salonu...
Geniş ve ferah ortamıyla çocuklara yönelik doğum günü v.s etkinlikler için için harika bir yer...
Pastaları kendiniz getirmeniz halinde sadece kiralama  ücreti biraz daha uygun olurken ,pastanın da dahil olmasıyla ücret bayağı pahalı oluyor...
Jetonlu oyuncaklar Keremin daha çok ilgisini çektiğinden bir sürü 1 bin liramızı onlara harcadık...
Kalkarken gitmek istemeyen Kerem "benim doğum günüm ne zaman ,bende burada doğum günü isterim" diye tutturunca işim biraz zorlaştı...İnşallah 30 Kasımda bizde yaparız diye ikna ettim...
Kayraya tekrar nice güzel yaşlar diliyor ve ayrılıyorum
Şen ve esen kalın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!