13 Mayıs 2013 Pazartesi

ESKİYEN TEFLON TENCERELERİNİZİ DEĞERLENDİRİN

Hayırlı Sabahlar Kıymetli Takipçilerim!!!
Eskiyen ,çizilen teflon tencereleri kullanmak sağlığa zararlı olduğu için çoğu zaman atıyoruz değil mi?
Teflon tencereler kullanışlı ama bir o kadar da çabuk eskiyip,çiziliyor ve kullanılmaz hale geliyorlar...
Elişidefteri blogu arkadaşımın harika çalışmalarını takip ediyorum ama zaman yetersizliğinden uygulama çabasına girişemiyorum...Arkadaşımızın tencere yenileme çalışması için buyurun lütfen...
Bende eskiyen bir tenceremi kendimce böyle değerlendirdim.
Kızımın okulda elişi dersinde yaptığı çuha üzerine minik çiçeklerle süslenmiş kapı süsü geçti elime ve fikrim geldi...

Eski tencerenin kulplarını çıkarıp,organze krem rengi kurdela ile ağız kısmını sarıp önden bağladım,kağıt bant ile tutturdum...kulplarının yerine ve kurdelanın ortasına yapma güllerden taktım...

Kulp kısımlarına birer de saçak...

Bu şekilde kapı süsünü kapak gibi tencerenin üzerine oturttum...
Ve balkondaki masamın üzerine yerleştirdim...
Elimde 3-4 tane daha dış yüzü kendinden çiçekli eski teflon tencere  var, fırsat bulursam onları da farklı şekillerde değerlendirmeyi düşünüyorum...
Umarım tenceremi beğenmişsinizdir?

9 yorum:

  1. ellerinize sağlık.. ne hoş olmuş

    YanıtlaSil
  2. Tülinciğim, harika bir değerlendirme olmuş, ellerine sağlık. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir değerlendirme yöntemi ellerinize sağlık çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  4. Hamarat arkadaşım ellerine,emeğine sağlık süper fikir.Anneler günün kutlu olsun öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Benim de çok cici bir teflon tencere setim vardı. Atamadım, desenleri çok şekerdi. Geçen sene içine çiçek ektim, yaşayamadılar. Çiçek bile yaşamıyorsa, çok da sağlıklı değil diye düşündüm ve yerlerine yeni teflonlar almadım. Artık teflonum yok:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir fikir,tam bir geri dönüşüm olmuş.Hayırlı sabahlar..

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir geri dönüşüm olmuş.ellerinize sağlık.feyzanincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!