17 Nisan 2013 Çarşamba

QUİLLİNG MİNİ TABLO

Hayırlı Günler Kıymetli İzleyenlerim!!!
 Quilling ile bu kış tanıştım ve beni izleyen takipçilerimden aldığım beğeni ve yorumlar ile hevesle birçok çalışmalarım oldu...Diğer Quilling çalışmalarım için tıkkkkk
Bu mini pembiş tabloyu küçük kızımın odasına yaptım...

Yatağının yanındaki komidinin üzerine çok yakıştı...
Birazcık el beceresi olan herkes yapabilir diye düşünüyorum...Hatta okullarda el işi derslerinde yapılabilecek güzel bir uğraşı...Oğlumun  Anaokulunda daha basit tarzda quilling çalışmaları yaptığını görmek beni  mutlu ediyor...
Kendine hobi arayan takipçilerime tavsiye ediyorum....

7 yorum:

  1. çok güzel olmuş Tülin:))

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem ellerine,emeğine sağlık canım öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim Tülincim ellerine, emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ne kadar güzel ellerinize sağlık değişik bir şey

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık, pek güzel olmuşlar. Bu konuda bilgim yoktu, blogunu görünce biraz araştırdım. Yapımı da çok ilginç ve keyifli geldi bana. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. canım ya ellerine sağlık harika olm uş bayıldım

    YanıtlaSil
  7. Bencede çok güzelll olmuş,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!