19 Nisan 2013 Cuma

KUTU KAPLAMA

Hayırlı Cumalar Sevgili İzleyenlerim!!!
Allah resulü ,iki cihan serveri peygamberimiz, dualarında öyle kelimeler kullanırdı ki bir kitap kadar manalı, hacimli ve bütün beşeri sözlerden üstündü...Efendiler efendisi bizlere şöyle dua etmemizi buyuruyorlar;ki bunlar sadece bazıları...

Allahım! Senden bildiğim,bilmediğim şu anda lütfedilen,ileride lütfedilecek bütün hayırları istiyorum.Allahım,bildiğim bilmediğim şu anda gelip çatan,ileride başa gelecek olan bütün şerlerden sana sığınırım...Ahmet İbn Hambelden rivayet edilmiştir...

Allahım!,fayda vermeyen ilimden,ürpermeyen kalpten,doymayan nefisten, icabet edilmeyen duadan sana sığınırım...(Tirmizi)

Kutlu doğum haftası münasebetiyle bol bol salavatı şerife okuyalım arkadaşlar...Sayısı önemli değil ,kalpten okuyalım kafi...Sadece bu hafta da değil her daim kalbimizde tutalım ve okuyalım....


Hobi dolabımda kullandığım farklı renklerdeki kutuları yapıştırma kağıdı ile kapladım...Dolabın içi düzene girdi... 
Farklı desen  ve renkte yaptığım kutularım... 
Ayrıca bal kutusunu da kaplayarak dikiş kutusu yaptım...El altında kullanacağım dikiş ipleri,iğneleri,makas gibi gereçleri yerleştirdim...

4 yorum:

  1. Sağda solda kutular düzenleyici olarak yüksek fiyatlara satılıyor
    Bende büyük gibi olanları atmıyorum,bayağı işime yarıyor kimine fular koy kimine çorap derken çekmeceler toplanmış oluyor

    YanıtlaSil
  2. cok güzeller canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok keyifli, olmuşlar .

    YanıtlaSil
  4. Harika olmus ellerinize saglik

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!