1 Mart 2013 Cuma

WAFFLE

"İhsan,Allahı görüyor gibi ona kulluk yapmandır.Her ne kadar sen onu görmesen de o seni görmektedir." 
(Hadis-i şerif:Buhari,Müslim)
Seni bir gören var yaptıkların ve yapmak istediklerin her an denetim altında o nedenle hep iyilik ve doğruluktan ,salih kul olmaktan ayrılma,dua et,tevekkül et!!! diyerek,hayırlı cumalar diliyorum hepinize,gönlü güzel,yüreği güzel dostlarım...
Bugün sizlere Waffle ile geldim...Ama benim değil kzımın elinden çıktı bu lezzet...Kızlarım waffle ı çok sevdiklerinden büyük kızım da denemek istedi...Bende Sema teyzenizin blogundan alın tarifi dedim...gökyüzününelleri....canım arkadaşım çocuklarımızı birlikte büyüttük,bebekliklerini biliyoruz ama şu an o Samsunda...Becerikli arkadaşımın Waffle tarifi için tıkkk...
Tarifi alan Tuğçe bu muhteşem lezzeti hazırlayıp bizlere servis etti,mutlaka deneyin derim harikaydı...

 Tarifi bende yazayım,yapmak isteyenler buyursunlar;
    Malzemeler:
  • 3 yumurta
  • 2 yemek kaşığı şeker
  • 2 su bardağı süt
  • 2 su bardağı un
  • 1/2 su bardağı sıvı yağ
  • 1/2 limon suyu
  • 1 pkt vanilya
  • 1 pkt kabartma tozu
    İç Malzemeler:
  • Nutella
  • Kivi,Portakal,Muz
  • Arzuya göre,çilek,fındık,fıstık v.b kullanılabilir...
    Yapılışı:
  • İlk önce yumurta ile şeker çırpılır.
  • Diğer malzemeler de eklenerek çırpılır...
  • Hamur yarım saat bekletilir...
  • Hamurdan birer kepçe alınarak krep tavasında arkalı önlü kızartılır.
  • Waffle makinası varsa daha güzel olur...
  • Tost makinasında da yapılabilir...
  • Biz krep tavasında yatık...
  • Daha sonra nutella sürülerek meyveler dizilir ve servis edilir.. 
                                             Afiyet Olsun!!!

10 yorum:

  1. Kızların ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık canım ben hiç yemedim merak ediyorum tadını

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor:))))

    YanıtlaSil
  4. Kizinizin eline saglik,Afiyet olsun .
    Ben dün aldim waffel aletimi,eskisi kisa zaman önce bozuldu.
    Oglumun futbol turnuvasi icin 100 yakin yapip sattim.orada düsüp kirildi.bu ay daha büyük bir turnuva organize edilecek ve yine is bana
    Düsecek,:)))
    Oglumda cok sever sipsak ve hafif bir Tarif cocuklar hatta büyükler bile bayiliyor.Hayirli cumalar......Sule

    YanıtlaSil
  5. En kısa zamanda yapıcam kızınızın ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. becerikli kardeşim benim:)
    ellerine sağlık Tuğçeciğimin:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Ay canim vafil yapmis.
    Mmmm miss sefaniz olsun .

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım cokkk nefis görünüyorr

    YanıtlaSil
  9. arkadaşım benden bahsetmişsin çok teşekkür ederim waffe güzel görünüyor tuğçeciğimin ellerine sağlık öptüm sevgiler ...

    YanıtlaSil
  10. tülincim ben bloğumu ve facemi kapatıyorum sana Allahaısmarladık demeden gidemezdim. Çok uğraştın benimle hakkını helal et. Çok temiz kalplisin inşallah tüm dileklerin kabul olur. Kendine ailene iyi bak ALLAH a emanet ol. Vee hayatından bir meri geçmiş olsun...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!