25 Mart 2013 Pazartesi

DOĞUM GÜNLERİ İÇİN ALTERNATİF-POKOKOPS

Merhabalar Sevgili İzleyenlerim....
Güzel Bir Hafta Geçirmeniz Dileğiyle,haftanın ilk gününden selamlar,sevgiler hepinize.....
Doğum günlerinde daha çok çocukların beğeni ile yiyeceği bir alternatif sunmak istedim sizlere....
Daha önce misafirlerime yaptığım ve oğlumun adına "POKOKOPS" dediği bu minik tatlı lezzetlerden yine yaptım...
Meğer Corn Flakes Cocopops muş bu mısır gevreğinin adı ondan oğlum bu tatlıya popokpps adını koymuş bende yeni anladım...
Daha önceki tarifim ve ayrıntılı anlatım için tıkkkk....

Bu sefer tarifimize ek olarak normal sade mısır gevreği ve yuvarlak cocoposlardan hariç birde tekerlek şeklinde cocopos kullandım...Hepsini karıştırdım anlayacağınız...

Pokokopsu şöyle yaptım;
     Malzemeler:
  • 250 gr Nestle Nesquik Çikolatalı Mısır Gevreği(sade mısır gevreği ile karıştırın)
  • 6 adet Metro çikolata
  • 1 küçük çay bardağı süt
  • 1 tatlı kaşığı tereyağı (ben kullanmadım)
     Yapılışı:
  • Tencereye sütü ve doğranmış metro çikolataları koyun ve ocağın altını açın...
  • Karıştırarak erimesini sağlayın...
  • Daha sonra Mısır Gevreklerini atın karıştırın,iyice bulanmasını sağlayın...
  • Tereyağı eklemek isterseniz ekleyerek bir kez daha karıştırın..
  • ister kek kağıtlarına ,isterseniz minik kaselere koyarak servis yapın....
Afiyet Olsun!!!

4 yorum:

  1. harika görünüyor ellerinize sağlık :)) aklımda tuttum eşime yapmak isterim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettim tadını bu tarif de son derece pratikmiş tam benlik

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık. Değişik bir lezzet oldugunu düşünüyorum.Mutlaka deniyeceğim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık görünüm ve sunum çok harika çocukların çok severek yediği mısır gevrekleri böyle bir tariflede ayrı lezzetli bir tat olmuştur.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!