4 Ocak 2013 Cuma

MİSAFİRLERİM VARDI

Merhabalar Efendim!!!
Misafirlerim için hazırladığım masamdan kareler sunuyorum sizlere....

Pembenin hakim olduğu tonlarda hazırladım....

Pembe suplalarım....

Közlenmiş patlıcan ve kırmızı biberden oluşan bol nar ekşili salata...
Ve Ispanaklı börek menüme ait kadranıma takılan karelerdi...
  • Menüdeki diğer yiyecekler;Erzincan un çorbası,kuru fasulye,pilav,tavuk,erik kompostosu,mevsim salata,atıştırmalık peynirler,zeytin,ev yapımı şeker pancarı turşusu ve karışık turşu....tatlı olarak baklava...
           Herkese mutlu ve rahat bir hafta sonu diliyorum...
                                               Esen Kalın!!!

13 yorum:

  1. Ellerine sağlık,masa düzenin,ikramlarının hepsi çok güzel.Hayırlı akşamlar:)

    YanıtlaSil
  2. Danie z papryką i oberżyną wygląda super, musi być smaczne!

    YanıtlaSil
  3. Canım masa çok şık menü çok leziz daha ne olsun:)))Misafirlerine afiyet olsun ellerine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım. Herşey çok güzel görünüyor. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. masa iştah kabartıcı emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık. Şık bir masa.Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  7. Bereketi daim olsun canım çok hoş bir sofra ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık ablacım herşey harika olmuş pembe suplalara bayıldım güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  9. Çok şık bir sofra olmuş.

    YanıtlaSil
  10. tüliin yalancıdeğil gerçek pizzalar sana feda olsun trabzona yolun düşerse lütfen gel sevgileeer

    YanıtlaSil
  11. ne hoş masa olmuş öyle :)blogunuzu gezindim şöyle çok hoşuma gitti,bende yeni blogaçtım açmadan öncede ara sıra uğrardım size :)
    takipteyim sizi banada beklerim izleyicim olursanız sevinirim
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!