1 Ekim 2012 Pazartesi

TOPLANDIK YİNE

Hayırlı Günler Diliyorum Herkese!!!
İki kardeş kurum çalışanlarından oluşan bayanlar toplantımız Cumartesi akşamı yine gerçekleşti...Hafta sonu benim gibi iş kovalayan  yorgun arkadaşlarım çay içerek dinlendik...İkram tabağını çekmeyi unuttum...Tavuklu Bohça Böreği,Peynirli Poğaça,Kuskus salatası,Profiterol ve Nişastalı Kurabiye yedik...Arkadaşımın ellerine sağlık...
Pazar günü yine yoğun iş telaşı ve koşturması ile geç saatlere kadar uğraştım...Tuğçe için hazırlık yaptım ve bu sabah Erzuruma yolculadık...Rabbim zihin açıklığı versin inşallah,tüm üniversiteli gençlere de benim kızıma da....

2 yorum:

  1. Merhaba,Tülin Hanım ziyaretinize ve blogumu beğenmenize çok memnun oldum.Tahminleriniz de haklısınız:)Blogunuz olduğunu duymuştum ama adresinizi bilmiyordum,sizin blogunuz da çok güzel.Kardeş kurum çalışanlarınız beni tanıyorlar:)Güzel bir akşam olduğu belli.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. tülincim sefanız olsun toplanın muhabbet edin.
    bir şey sorcam canım diğer bloğunda aktif yorumlar oraya nasıl geçiyor.
    ikisindede aynı tarifler nasıl yapıyosun merak ettim.
    maşallah sana:)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!