14 Eylül 2012 Cuma

ELAZIĞ KIZ ÖĞRETMEN OKULU ERZİNCAN GEZİSİNDEN

Günaydın Sevgili İzleyenlerim,Hayırlı Cumalar!!!
Öğretmenlere olan sonsuz sevgim ve saygım gözümü açtığımda kendimi öğretmen camiasının içinde bulmamdan kaynaklanıyor birazda...Annemin öğretmen olması dolayısıyla 5 yaşında başlayan öğrenim hayatım boyunca hep takdir ettiğim ve örnek aldığım başta annem olmak üzere  tüm öğretmen arkadaşlarına da saygılarımı sunuyorum...


Annem Elazığ Kız Öğretmen okulu mezunu...Yıllarca anılarını dinlediğim okul ve sınıf arkadaşları ile 7 -10 Eylül arasında  biraraya geldiler...O esnada benim düğün için İstanbulda  olmam dolayısıyla ancak son gecelerine yetişebildim...Erzincan Simay Otelde Veda Gecesi düzenlediler...

Onlarla birlikte olmaktan çok mutlu oldum...

Sunucu annemdi...Konuşmalarından gurur duydum...
Ve şunu anladım ki öğretmenler emekli olamazlar...
İki başta iki öğrenci ve ortada öğretmenleri...
Gerçekten çok hoş bir tablo...90 yaşında hala öğrencileriyle birlikte olan her sene onların toplandığı farklı illerde toplanan öğretmen...
Bu enfes kadayıfı görüntülemesem olmazdı...
Annemin ilk atandığı köy okulunda birlikte çalıştığı Sema teyze ile tanışma fırsatı bulduğum için çok mutlu oldum...Bebekliğim ellerinde geçmiş...
 Daha önceki bir geceden, annem ve Sema Teyze...

3 yorum:


  1. Tülincim çok hoşuma gidiyor böle güzel dostluklar ve böyle duygulu anlar çok etkilendim hele birde ilkokul öğretmenim naime öğretmenimi fotoğrafta örünce göz yaşlarıma hakim olamadım.Ayrıca ayten öğretmen eşimin uzaktan akrabası zaten annene de söyleyecek kelime bulamıyorum çok çok mükemmel bir insan.

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy Sibel bende çok memnun oldum şimdi bak görüyormusun ilkokul öğretmenin de tesadif oldu bilseydim seni de çağırırdım ...görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel dostluklar.şimdilerde böyle dostluklatın kaldığını zannetmiyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!