11 Haziran 2012 Pazartesi

TADIM KURU ERİK VE MİNİKLERİM

 Tadım yine yaptı yapacağını...Her zamanki kalitesine uygun olarak  en sevdiğim kuru eriği de üretti ya helal olsun...Bir arkadaşım keşfetmişti onda yedim ve hemen bende aldım şiddetle tavsiye ediyorum...
Biraz reklam gibi oldu ama beğendiğim ürünleri sizlerle paylaşmayı seviyorum...(Tadım firması reklam falan vermedi yani...)
Kuru eriğin faydaları Tadım Kuruyemişin sayfasında anlatılmış...Buyurun!!! 
Yüksek derecede antioksidan değere sahip olan kuru erik lif yönünden zengin olduğu gibi yaşlanmayı da geciktirir...
 Kanser ve yaşlanmaya karşı koruyucu etkisi en yüksek olan meyve kuru eriktir.İçerdiği zengin potasyum ve magnezyum mineralleri nedeniyle, tansiyon, karaciğer, kalp, böbrek ve romatizma hastaları ile tuzsuz diyet yapanlara önerilir.
Mürdüm eriğinin bağırsakları çalıştırıcı etkisi bilinmektedir.Güçlü antioksidanları ile kalp hastalıklarına yakalanma ve kriz riskini azaltıcı etkisi bulunmaktadır...
Bütün bu faydalarını okuduktan sonra sanırım sizlerde yemeye başlarsınız veya zaten bilinçli hanımlar ,beyler olarak yiyorsunuzdur...
Oğlum Kerem ve arkadaşımın kızı Belinay'ın fotoğraflarını  iş yerimizde çekmiştim ve anigif hazırladım...Araya bahçemizden güller ve çilekleri de kattım...Sevgi ve muhabbetle efendim....

1 yorum:

  1. TATESELİM OĞLUŞUN ARKADAŞI ÇOK ŞEKER KUTLARIM GÜZEL ANNEYİ.
    ERİĞİN FAYDALARIDA KENDİSİDE BENİM HAYATIMDA YERİ ÇOOOK ÖNEMLİ. TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!