17 Mayıs 2012 Perşembe

ANNELER GÜNÜNDEN

Günaydın Sevgili İzleyenlerim!!!
Anneler gününü geride bırakalı 4 gün oldu ama ben o güne ait kareleri yeni yayınlayabiliyorum...Anneler günü biraz Keremler günü gibi oldu gerçi...Eşim ve çocuklarım sabah kahvaltısına dışarıya götürdüler beni,hediyemi verip kutladılar,teşekkür ediyorum ....Daha kahvaltıdayken Kerem Luna Park diye tutturdu...Bugün anneler günü dediysemde anlatamadım ona göre erkek çocuklar babalar gününü kız çocuklarda anneler gününü kutlarmış...Ana okulunda bana hediye yapmış  ama hala babasına faaliyet yapma derdinde....Öğretmeni ayrı ayrı tüm çocukların fotoğraflarını çekmiş   ve çok güzel bir çerçeve yaparak çocukların resimlerini içine koymuş,arkasına mıknatıs yapıştırarak buzdolabına takılmak üzere  annelere hediye edildi...Fotografını çekmeyi unuttum....
Kahvaltıdan sonra mecburen Luna parka gittik...  
Keremin keyfine diyecek yoktu...

 Ablası ve babası ona yardım ederken bende foto çektim... 
 Herşeye binmek istiyorum dedi....
 Kendi sürüyormuş gibi heyecanlıydı...
 Fotografları hep ben çektiğimden fazla resmim olmazdı ama Sebanur babasıyla beni çekmeyi ihmal etmedi...
 Hızlı tırtıla ablasıyla bindiler,ben olsam korkmuştum ...
Ata binmeden olmaz... 
O döndükçe ben çektim...Dönme dolap ve gondol için ikna ettik neyseki...Sonrasında alışveriş yapıp eve döndük...Öğleden sonra kayınvalidem geldi ve görümcemlerle beraber yemeğe gittik...Babaanne anneler günü  hediyesi olarak yemekleri ısmarladı...
Teşekkür ediyoruz....
Annemin yokluğunu fazlasıyla hissettim...Annem Adanada erkek kardeşimin yanında gelini ve torunlarıyla güzel bir anneler günü geçirmiş....
Daha nice anneler gününe sağlıkla,huzurla.....

5 yorum:

  1. çocuk olmak en güzeli:)
    kutlu olsun geçmiş günün:)))

    YanıtlaSil
  2. Ben olsam kesin oturmuştum lunaparktaki bütün arabalara atlara nasıl durdun binmeden .

    YanıtlaSil
  3. geçmiş anneler günün kutlu olsun canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Bugün okulda bir öğretmen arkadaşımla sohbet ederken isminiz geçti. Sevinç S... Hanım, aynı okulda çalışıyoruz. Eşiyle akraba olduğunuzu söyledi. Sizden övgüyle bahsetti. Anneler gününüz kutlu olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Nice anneler günü annelerimiz başımızda olsun çocuklarımızla birlikte inşallah Tülinim öperim :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!