26 Mart 2012 Pazartesi

MASAMIZDAN KARELER



Hepinize Güzel ve Mutlu Bir Hafta Diliyorum!!!
Yoğun bir hafta sonunun ardından Mart ayının son Pazartesinden merhabalar hepinize...Havalar ısınıyor,içimiz ısınıyor ama bahar yorgunluğu yakamızı bırakmıyor değil mi?...Yinede sağlık olsun,mutluluk olsun diyelim...
Dostluklarımız daim osun...Cumartesi akşamı benim masam şenlendi,dostlarımla renklendi...Bir kıştır süren gün macerasının sonu bende tamamlandı ancak yeniden düzenlenerek devam etmek üzere...
Arkadaşlarıma elimden geldiğince birşeyler hazırlamaya çalıştım...
Masamızın görüntüsü...
Pembe suplalarımı severek aldım...Masamı özenle hazırladım dostlarıma...Menümde önce Harput Çorbası ve yöresel Kahküllü Pilav (Fasulyeli Bulgur Pilavı)vardı...Sarmısaklı salatalık salatası ve turşu...Daha sonra çayın yanında;Sirkeli Simit,İrmikli Tatlı,Çaylı Kek ve Pokokops (adını oğlum koydu) ikram ettim...Tarifleri sırayla yayınlayacağım...Sevgi ve muhabbet ile....

7 yorum:

  1. senin masanda nefis görünüyor tülin abla ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. afiyet şeker olsun
    masa ve dostluk harika görünüyor canım

    YanıtlaSil
  3. OFFF CANIM ELİNE SAĞLIK OTABAĞIN ŞIKLIĞI NE ALDIM CANIM ARAMA:))

    YanıtlaSil
  4. şık bir sofra afiyet olsun sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  5. harika bir masa ...dostlar varsa eğer orda.. değme masanın keyfine..:)

    YanıtlaSil
  6. Sofra çok güzel görünüyor. Neşeniz bol olsun güzeller

    YanıtlaSil
  7. harika görünüyorsunuz dostluklarınız daimi olsun şekerler ellerine sağlık canım arkadaşım

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!