27 Mart 2012 Salı

BLOGGERDE FOTOĞRAF EKLEME KOTA AŞIMI

Hekimden sorma çekenden sor demişler ya benimki de o hesap!!!

Bloggerde fotoğraf ekleme kota aşımı ile ilgili 1 ay önce bir sorun yaşamış ve burada yazmıştım...

Smilena arkadaşımın sorusu üzerine onada yazdığım yorumda yaptığım açıklamadaki gibi blogger arkadaşlarımın da aynı sorunu yaşamamaları için bu yazıyı yazmayı uygun buldum...Umarım arkadaşlarıma yardımcı olabilirim...
**Şimdiye kadar bloguma fotoğraf yüklemeden önce resimlerimi çok sevdiğim Picasa programınında düzenliyordum.Yine birgün fotoğraf eklerken kotamı doldurduğum ikazı aldım ve dönüp picasa web albümlerinden eski resimlerimi silmeye başladım ..."Fotoğrafları silerseniz resimler blogunuzdan silinecek" uyarısını ne yazıkki dikkate almadım.....devam ettim ve hata ettim tabi...gerçekten blogumdan yazılarıma ait fotolar silindi...sonra ne yapacağımı bilemedim zorlandım yardım alamadım...wordpressden açmış olduğum bloguma 10 aydır uğramamış güncellememiştim ama daha önceki tüm içeriğimi bloggerde sorun yaşadığımızda wordpresse aktarmıştım...tek tek tüm yazıları wordpressden html olarak kopyalayıp bloggerdeki aynı yazıyı açarak oraya yine html olarak yapıştırdım...20 gün uğraştım...wordpressden mutlaka bir blog açın ve asıl blogunuzu mutlaka yedekleyin derim...bu şekilde kaybolan fotolarımı yüklemiş oldum ve sürekli wordpressi de güncelliyorum...Wordpress de içe aktarma diye bir bölüm var ve bloggerden tüm yazılarınızı aktarabiliyorsun ve bunu yazdığınız her yeni yazı içinde güncelleyebiliyorsun muhteşem birşey...Bazı arkadaşlarım filicrden yükleme yapıyormuş bende hesap açtım ama hiç sevmedim...O nedenle yazacağım yazıya ait fotoları wordpressde yeni bir post açarak yüklüyorum ve html olarak da bloggere kopyalıyorum...bu şekilde kota falan olmuyor...Şimdi ise bloggerden fotolarımı sildiğim için bayağı resim ekleme hakkım var olduğundan bitene kadar bloggerden yüklemeye karar verdim...


Smilena ve Gece arkadaşlarımın bu konu hakkındaki yazılarınada yer vermek istedim,okuyanların aklında soru işareti kalmasın diye....

**Smilenanın bu konu hakkındaki yazıları için tıkkk!!! ve tıkkk!!!


En son Gece arkadaşıma sormayı akıl ettim ve oda sadece foto yükleme amaçlı olarak blogerden istediğin kadar blog açıp fotoları yükleyip html olarak asıl bloguna yapıştırarak bir sürü yazı yazabilirsin dedi ve blogunda bir yazıyla bunu açıkladı...


**Gecenin yazısı için Tıkkkk!!!! ...umarım yardımcı olabilimişimdir...

3 yorum:

  1. senin de yazman iyi olmuş zira epey sorun yaşanıyor bu ara.tekrar teşekkürler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. Semracım senin ve gecenin yazılarınız çok aydınlatıcı ve yol gösterici bu nedenle herkes duysun istedim ve üçümüzün fikirlerini bir yazıda toparladım...bende sana teşekkür ediyorum canım...

    YanıtlaSil
  3. bu çok mantıklı bir fikirr..
    bunu eşime uygulatacağım inşallah en kısa zamanda..
    çok teşekkür ederim canım bu güzel paylaşımın için..
    öperim seni..
    muhabbetle..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!