5 Ocak 2012 Perşembe

KEREMİN 2. LİK ALAN RESMİ


Merhabalar Sevgili İzleyenlerim!!!

Keremin Kreşinde yapılan resim yarışmasında 2. lik ödülü alan resmini merak eden arkadaşlarım için yayınlıyorum...Panoda asılı olduğundan hemen çekememiştim fotosunu...
Burada bahsettiğim yazıma eklemek istedim ama sonra ayrı bir postta yayınlamaya karar verdim....Özellikle Fatma Teyzesinin görmesini istedim...
Tamamen çocukça çizilmiş bir resim,ama Keremin bu resme bakarak neler anlattığını duysanız ,çizimlerin çok şey ifade ettiğini farkederdiniz...
Umarım beğenmişsinizdir...
Daha nice başarılara diyelim....

1 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!