2 Ocak 2012 Pazartesi

KEREM YILBAŞI ETKİNLİĞİ VE ÖDÜLÜ


Herkese Sağlıklı,Mutlu,Huzurlu,Hayırlı Seneler Diliyorum!!!
Bir haftadır evde hepimizi mağlup eden gripal durum,senenin son haftasında izinli olmam dolayısıyla blogunu ihmal ettim,sizlerden uzak kalmak bana çok zor geldi ama senenin bu ilk gününde buradayım...Yeni yılınız kutlu olsun!!! 2012 de tüm beklentileriniz yerine gelsin inşallah!!! Cuma günü oğlumun yeni Kreşinde ( Kerem 1 aydır Erzincan Anaokuluna devam ediyor) yılbaşı etkinliği vardı,sabah aniden öğretmenin arayıp Keremin resim yarışmasında 2. olduğunu söylemesi süpriz oldu...Törene babası katıldı,çok mutlu olmuş oğlum,gururla ödülünü almış,evde 2 gündür boynunda geziyor...Bizde çok sevindik,başarısını görmek gurur verici




Öğretmeni Başak Hanım ödülünü takarken....
Öğretmeni ve Kerem....
Kerem ödülünü gösterirken....
Umarım öğrenim hayatı boyunca başarıları daim olur yavrumun...Çocukca ve içinden geldiği gibi yeniyıldan beklentileriniz nelerdir konulu resmi yaptı...ona göre o resim çok şeyler anlatıyor...Kurul 4 yaş grubu arasından değerlendirmiş,1. likle 2. lik arasında git gel olmuş ama sonuçta başarılı bulunması 2. olması çok güzel.... Öğretmenini ve yeni okulunuçok sevdi oğlum,büyük abilerin okuluna gidiyorum diyor...190 öğrenci mevcuduyla çok başarılı bir anaokulu....
Onun mutluluğu bizim mutluluğumuz....
Daha sonra yoğurtyeme yarışması,çuvalla yürüme yarışması da yapmışlar....
Rabbim herkesin evlatlarını da benimkileri de her zaman başarılı kılsın,hayırlı seneler olsun hepimize değerli izleyicilerim,arkadaşlarım,dostlarım...
2012 de de bol paylaşımlara diyorum,esen kalın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!