10 Ocak 2012 Salı

DÜN AKŞAM MİSAFİRLERİM VE ÇAY SOFRAMIZ

 Merhabalar Efendim,Huzurlu ,Sağlıklı ve Afiyetli Günler Diliyorum Hepinize!!!
Akşam yağan kar hafif buzlanmayla beraber sabah işe gelirken heyecana sebep oldu...Bu sene ilimize pek kar yağmadı...Gece yağarken sabah yollar felaket olur dedim ama arabanın camlarının buzlanması dışında pek bir sıkıntı olmadı...Şu saatlerde de eridi gitti ama ıslaklık akşam saatlerinde tekrar buzlanmaya neden olur diye düşünüyorum...Eeee artık kış kışlığını yapacak değil mi? Kar hastalıkların ilacı bence,temizleyicisi...Neyse efendim;kar buz derken akşam ağır hava şartlarında gelen misafirlerim için masa hazırladım....Dışarısı soğuk olsada bizim çayımız ve sohbetimiz,yüreklerimiz sımsıcaktı...Rabbim bozmasın,daim etsin....


İlk önce yenen sosyete mantısı ve ardından.....
çörek otlu tuzlu kurabiye....

Zeytinyağlı biber dolması....

patatesli-havuçlu brokoli salatası...



Havuçlu toplar-yalancı cezerye...

Veee gecenin yıldızı benim favorim jöleli-muzlu-irmikli sultan...
Bu irmikli muhallebinin her çeşidini yapıp adına da İrmikli Sultan dediğimi beni yakından takip edenler bilirler...Daha önce burada ve burada yayınlamıştım...Gerçekten hafif ve lezzetli olan bu irmikli tatlı akşam için çok uygun bence...Denemeyenler ne yapacaklar ?
Hemen deneyecekler değil mi?
Tarifler en kısa zamanda gelecek,bizden ayrılmayın efendim....
Sağlıkla ve esen kalın !!!

20 yorum:

  1. her şeeyyy nefis görünüyor canım:)
    emeklerine sağlık...
    ağız tadınız ve huzurunuz daim olsun...
    irmikli sultan not alındı:)
    müsaden ile tabii..
    muhabbetle..
    :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik canim cok güzel olmus :-)) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. AHH O KAR BİDE İSTANBULA YAĞSA :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık, çok güzel bir sofra olmuş:))

    YanıtlaSil
  5. of of of menü süper ellerine sağlık irmikli sultanda muhakkak denenecek bizim evdeki küçük sultan bu irmikli sultana bayılacak :)

    YanıtlaSil
  6. İrmikli sultanı sabırsızlıkla bekliyorum harika görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım.
    :)))))
    her şey very beautiful.
    yani çok güzel.
    dostluğunuz daim olsun:)
    tarifleri bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir sofra tatlıyı mutlaka deneyeceğim aynı kalıptan bende aldım amwayden ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. herşey çok güzel görünüyorrr ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım fevkaladenin fevkinde herşey

    YanıtlaSil
  11. Gecenin sultanı ismine yaraşır olmuş efendim elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. MAşallah hepside birbirinden lezzetli görünüyor:))

    YanıtlaSil
  13. TAM YEMEK SAATİ CANIM NASIL ÇEKTİ ANLATAMAM. ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  14. bayıldım gözüm kaldı :)))
    bu nasıl bir sofra böyle
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. her şey süper görünüyor, tarifleri istiyorummm. :)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bir sofra olmuş, ellerinize kollarına sağlık:D

    YanıtlaSil
  17. gerçekten de çok güzel herşety hele sondaki tatlı offki off yani:)
    ellerine sağlık.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Kar güzelliğine hasret kaldık istanbulda..Yediğiniz içtiğiniz sizin olsun şifa olsun sen bize biraz kar gönder canısı:))

    YanıtlaSil
  19. off off yani nefis bir menü görüntü süper daha ne olsun...Ellerine sağlık canım;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!