21 Aralık 2011 Çarşamba

PAPATYA ÇANTAMI NİHAYET BİTİRDİM....



Yarım kalan işerimi tamamlamaya çalışıyordum ne zamandır...Araya hep yeni işler girdiğinden bitiremediğim çantayı nihayet tamamladım....Aslında bitirmiştim astaralanmayı bekliyordu...Astarıda bitince bugün yayınlayayım artık dedim....2 seneden fazla oldu bu çantayı başlayalı...Bakın burada bahsetmiştim daha önce yani 24 Ağs.2009 da...
Yabancı hatunların yaptığı gibi olmadı ama kızlarım çok beğendiler...
Kenarlarından içine dikip daha toparlak bir çanta yapmak istedim ama beceremedim...Bu şekilde torba çanta olarak kaldı...


İpim Kartopu Yazgülü idi...Ben 2 renk çalıştım ama istenirse 3 renkten de çok güzel oluyor...
Sağlıkla ve esenlikle kalın sevgili izleyenlerim.....İyi akşamlar hepinize...

21 yorum:

  1. canm benim:)
    hünerlerine yetişmek ne mümkün:))
    maşallah sana..
    emeklerine sağlık..
    çok cici olmuş..
    sağlıkla kullan gülüm..
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy bittim canım maşallah çok zarif olmuş iyi günlerde kullan öpü
    yorum.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel çok şık bir çanta olmuş:))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ellerinize sağlık ..

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım!!!! Ellerine sağlık canım, çook şık olmuş!

    YanıtlaSil
  6. Geç olmuş ama bir okadarda güzel olmuş. Ben sevdim. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  7. Ay ay ay bu ne guzellik, cantan harika olmus iki renkte pek yakisti allah nazardan korusun,ellerine emegine saglik gule gule kullanasin canim sevgiler:))

    YanıtlaSil
  8. bu çanta modelini bende beğeniyorum ama motif motif uğraşamam:)
    eline sağlık iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  9. sağlıkla güle güle kullan canım çantan tek kelimeyle muhteşem..

    YanıtlaSil
  10. Cooookta guzel olmus ellerine saglik ve gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  11. harika olmuş ellerinize sağlık çok beğendim

    YanıtlaSil
  12. Maşallahın var valla. Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  13. Canta gayet güzel olmus bence, yabanci hatunlarinki deyip bunu düsük görmeyin lütfen :P
    Güle güle günlerde kullanmak nasip olsun, sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. mükemmel olmuş canım ya görsel süper.
    yabancı hanımlarınkinden ne farkı var bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. arkadaşım slmlar nasılsın çanta ve kutular harika olmuş fikirlerin çok güzel ellerrine sağlık.bugün senin tariflerinden faydalanım yarınki günüm için ikramlar yapıcam çok saol sevgiler aynur.

    YanıtlaSil
  16. Çok beğendim,elinize sağlık... ben de yaparım inşallah..

    YanıtlaSil
  17. masallah cok guzel olmus ve cok zarıf gorunuyor ellerınıze saglık ben cok begendım

    YanıtlaSil
  18. Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinle birlikte görmeni ve geçirmeni diliyorum... Dün rüya yarın hayaldir... Rüyayı mutlu, hayali umutlu yapan bugündür, gönlün neyin özlemini çekiyorsa yarınlar sana onu getirsin... Yeni yılın kutlu olsun

    YanıtlaSil
  19. ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel Keremi allah nazardan saklasın SİBEL ÖZMEN

    YanıtlaSil
  20. Yıllar oldu iki tane ördüm sap kısmı bekleyip duruyor, şimdi senin bu güzelliği görünce hatırladım.. Siyah- beyaz uymu çok hoş olmuş ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!