12 Ekim 2011 Çarşamba

YEŞİL FASULYELİ SEBZE ÇORBASI

Güzel bir Güne Merhaba Sevgili İzleyenlerim !!!
Bugünlerde faceden ve mail olarak aldığım mesajlardan izleyenlerimin bloguma girmekte zorlandıklarını veya hiç giremediklerini öğrendim....Aslında pek sorun yok gibi ama pc lerden veya ağ bağlantılarından kaynaklanabilir diye düşünüyorum....Umarım çabuk çözülür...
Ne zamandır yemek tariflerine yer vermediğimi farkettim ve hemen çok severek yediğimiz "yeşil fasulyeli sebze çorbası"nın tarifini vermek istedim.
Özellikle çocuklar için vitamin deposu bir çorba,mutlaka deneyin derim...

MALZEMELER:
---------------------
* 10-15 adet yeşil fasulye
*1 baş soğan
*1/2 çay bardağı sıvı yağ
*2 adet yeşil biber
*1 adet iri domates
*2 adet havuç
*1 çay bardağı orta bulgur
*1 yemek kaşığı salça
*1/2 çay bardağı süt
*1 avuç dereotu
*Tuz,karabiber,pul biber

YAPILIŞI:
----------
Soğan yemeklik doğranarak sıvı yağda kavrulur.Yeşil biber minik doğranarak ilave edilir,daha sonra kabukları soyulmuş ,doğranmış domates,doğranmış havuç ve salça ilave edilir...bulgurda eklenerek bir miktar kavrulur ve 5 bardak kadar su konularak kaynamaya bırakılır....kaynamaya başladığında minik minik doğranmış yeşil fasulye eklenir...Tuz,karabiber,pul biber ,süt ve dereotu da ilave edilerek pişirilir....Fasulyeler tam olarak piştiğinde ocaktan alınır ve sıcak sıcak servis yapılır...
AFİYET ŞİFA OLSUN!!!

16 yorum:

  1. sevgili tatesal bende hiç giremiyorum choletta diye bir blog tarafından virüs almaktadır diyor benim bilgisayar .virüs programıyla temizle istersen canım
    cünki hiç acılmıyor bende arkadaşlara blogdan yazdım haber verin diye.cünki ben ulaşamadım sana kac haftadır sürüyor canım.şimdi nasıl oldu anlamadım hemen girdim.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. annemde çok yapar bu çorbadan ellerine sağlık ablacımm:)

    YanıtlaSil
  3. Nefis görünüyor ellerine sağlım canım benim...

    YanıtlaSil
  4. kokusunu alır gibi oldum...eline sağlık.nefis bir çorba olmuş...bu arada ben hiç sorun yaşamadım.bloğuna bizden rahatça giriliyordu...

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle hayir demeyecegim bir corba ellerine saglik canim ... izlemeye aldim seni. Güzel postlarda görüsmek üzere. Bende beklerim www.nesliname.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık ablacım çok güzel görünüyor.Bu havadada çok güzel gider.

    YanıtlaSil
  7. nefis çok güzel bi tarif eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. nihayet geldim:)yorumlarını tebessümle okudum ama pc olmadığı için ne geri dönebildim ne cvp yazabildim.ellerine sağlık çok faydalı bir çorba olmuş

    YanıtlaSil
  9. selinka google choreme den girince oluyormuş normal googgleden gir....

    YanıtlaSil
  10. Denizcim yakın yörelerdeyiz yemek kültürümüz de yakın...

    YanıtlaSil
  11. Marifethane arkadaşım sağol,senin lifler gibisi yok ama...

    YanıtlaSil
  12. Fundacım sen rahatça giriyorsun googleden demekki...çorba içmeye beklerim,sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Neslinam,Betül,Nilgün,Serpil mutlaka sizde deneyim anacım...

    YanıtlaSil
  14. Ben de şu an rahat girdim,inşallah problem hallomuştur.
    Çorban bol vitaminli nefis bir çorba olmuş .Ellerine sağlık canım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar google choreme den girince bloguma ulaşılamıyor...normal google amcayı tercih ediniz...

    YanıtlaSil
  16. Ellerine saglik canim... nedense yesil fasulyeyi sevemedim bir türlü...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!