16 Mart 2011 Çarşamba

KIYMALI-HAVUÇLU BÖREK

Muhteşem lezzetli bu böreği denemenizi şiddetle tavsiye ederim....
Kerem kesik saçıyla böreklerin başından ayrılmıyor...


Böreğin içi gayet kolay hazırlanıyor...
1 baş soğan sıvı yağda sötelenip 200 gr kadar kıyma kavruluyor...2 havuç rendesi ,tuz,karabiber ve pul biberle bitiyor...


Yufkalar sürmek üzere hazırlanan harcın içinde 2 yumurta,1 su bardğı süt,1/2 su bardağı sıvı yağ var...Yufkanın bütününe harçtan sürüp ikiye katlıyoruz ve 4 eşit üçgen parça yapıyoruz...İç malzemeden koyup geniş sigara böreği şeklinde katlıyoruz....Üzerine yumurta sarısı sürüp 180 drc. fırında kızartıyoruz....Veeee afiyetle yiyoruz...

10 yorum:

  1. ben o kesik saçların olduğu yerden öper,mıncık mıncık ederim dobiş yerlerini.böreğin başında pusu kurmuş bekliyor.resim işi bitsin hammm yapıcam annecim der gibi bakıyor:)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık..tabii kereminde:))

    YanıtlaSil
  3. Kolları da sıvamış Keremcik iş başında misaali :) Ellerine sağlık kankim eminim harikadır,öpüyorum çok !

    YanıtlaSil
  4. Canım börekler çıtır çıtır olmuş ellerine sağlık Kerem paşamda çok ya
    kışıklı maşallah öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım çok nefis bir tarif

    keremin anaokulunda çocuklarda yeni tarz deyip makaslara sarılmasınlar:))))

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık harcı harika bir börek arkadaşım sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ellerine saglık canım, değişik bir tat....
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım.değişik bir tat...
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  9. cocuk yakışıklı ninem,sen onun güzelliğine bak.yerim ben onu

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık canım benim...havucun verdiği ttalılık eminim çok yakışmıştır

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!