14 Mart 2011 Pazartesi

KEREMİN YARAMAZLIKLARI

Günaydın Sevgili izleyenlerim,Değerli misafirlerim,Blogcanlarım!!!
Görmüş olduğunuz bu yakışıklının fotosunu Cuma günü Kreşe giderken çekmiştim...Hem çekmiş hemde sevmiştim....Nazar etmişim demekki....Cumartesi günü hasara uğramış bir saçla karşılaştık....

Gördüğünüz üzre saçının sağ ön kısmı gizlice makas alınmak suretiyle kesilerek bu hale geldi...

Büyük ablası Cuma akşamı Erzurumdan geldi...Çok özlemiş ablasını hiç ayrılmadı yanından...Ama Kerem giderek yaramazlaşıyor,hızına yetişemiyorum...Dur durak bilmiyor,etrafı dağıtıyor,biz ne ile meşgulsek oda elimizden almaya çalışıyor olmadı ağlıyor yerlere yatıyor...Cumartesi oturuyorduk elinde makasla geldi ne yaptıysam elinden alamadım poşeti kesiyordu...Kanepenin arkasına girdi yere oturdu ver vermez hadi kessin dedim...Bir ara baktım kalkıp oturuyor bana bakıyor...Aman da kara oğlum diye sevecek oldum bir baktım saçı acayip olmuş....Bir çığlık attım aman yarabbi...He taraf kıl içinde saçını kesmiş hemde ne kesmek sağ ön kısım dibinden kazınmış gibi....Çok kızdım ablaları müdahale ettiler...Ama olan olmuştu zaten, kestireyim dedim sonra baktım hepsi giderse daha çirkin olur dedim ve biraz uzamasına karar verdim...Hiç oralı olmadı umrunda değil dünya yaramazın...Bugün Kreşe gitti bakalım tepkiler nasıl olacak!!!!

6 yorum:

  1. ayy çok güldüm yaramaza ama bellı o her halıyle karızmatık.tarz yaratmış çocuk.öpüyorum şekeri

    YanıtlaSil
  2. amanın tülin ARDA da geçenlerde tunusun saçlarını kesti benim oğlum seninkinden güzel kesiyor kat kat kesmiş kızın saçlarını tutam tutam saç var ama boydan almamış aralardan kesmiş. hiç belli olmuyodu. dönem dönem oluyo böyle çocuklara. geçiyor sıkma canını.

    YanıtlaSil
  3. hahahaha Keremmm saçları koltuğun arkasına mı sakladın teyzem :)
    valla bende Melihin hızına yetişemiyorum Tülincim napcaz biz bunlarla bilmem... öptüm sizi sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. Bütün yaramazlıklarına rağmen çok şekerler Allah bağışlasın sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. :)))) yaramaz Kerem:))
    Canım bu yaşlarda bunu yapmayan çocuk azdır herhalde. hemen bol kağı ve kağıt makasları verin oğluşa ve makasla asıl neler yapması gerektiğini gösterki keni üzerinde denemesin bir daha. kağıtlardan desen çıkarmak en eğlencelisi.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Canımcım ben de 2 gündür yorum yazamıyordum.Bugün nihayet başarılı oldum.Keremcik böyle de çok tatlı:) Bu arada ben de çocukken kesmiştim kendi saçlarımı aklıma o geldi şimdi :D Öpüyorum canımcım sevgiler :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!