7 Ocak 2011 Cuma

RÜZGAR GÜLÜ 3 BOYUTLU ÇİÇEK YAPIMI


Hayırlı Cumalar sevgili izleyenlerim,herşey gönlünüzce olsun,sağlık,sıhhat ve afiyetler diliyorum hepinize...Cumanın bereketi üzerimize olsun!!!
Bu çiçeklerin yapılışını buradan öğrendim....Sevgili arkadaşım birilerianlatsın her zaman çok açıklayıcı ve güzel modeller yayınlıyor.... Gerçekten çok zevkli ve güzel bir çiçek....
Beyaz olanı alize tiftik iple denedim....
Pembeyi de kartopu flora ile.... 3,5 numara tığ kullandım....
Her türlü süslemede kullanılabilecek 3 boyutlu veya rüzgar gülü olarak tabir edilen bu çiçek sizin gibi hünerli ellerde kimbilir daha nasıl şekillenecektir....

Bu ödülü canım kardeşim sevgili Gülcan bana layık görmüş....Çok teşekkür ediyorum....Gülcanın sevimli mutfağı için Tıkkkkk!!! Bende bu ödülü tüm blog dostlarıma armağan ediyorum....Dostçakalın!!!....

9 yorum:

  1. becerikli arkadaşım emeğine sağlık....iyi hafta sonları...

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler ..bende anlatılan bloğa gittim ve denedim ..çok net almadı ama bir kaç tane daha yaparsam güzelleşecek..

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı cumalar arkadaşım. Ben de görmüştüm bu çiçeği. Anlatımda bayağı karmaşık duruyor ama yapınca eminim ki daha kolay gelecektir. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık çok güzel bir motif bu bende arkadaşımla aynı yerden bakıp denemiştim. hayırlı cumalar canım öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. tebrikler hem ödül hem marifet için:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel oluyor bu çiçek ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. hayırlı cumalar tülinim,becerikli karıncam benim,her yere yetişir :)ne güzel güller yapmışsın eline sağlık canım,öpüyorum...

    YanıtlaSil
  8. o çiçekten bir tacım olsun isrterdim.

    YanıtlaSil
  9. Boa Noite!

    Olá!

    Gostei muito desta ideia!
    Saudações,

    Norminha

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!