28 Ekim 2010 Perşembe

MAYONEZLİ-YOĞURTLU PATATES TOPLARI


GÜNAYDIN SEVGİLİ İZLEYENLERİM!!!!

Bugün 28.Ekim 2010 ...

20. Evlilik Yıldönümümüz....20 sene evvel 28.10.1990 yılında evlenmiştik....

Acı-tatlı kocaman 20 yılı geride bıraktık....Zaman çok çabuk geçiyor ve biz de yaşlanıyoruz....

Daha nice yıllara diyerek bugünkü tarifime geçmek istiyorum....Patates herkesin çok sevdiği evirip çevirip binbir çeşide soktuğu bir sebze...Bak şimdi patates çeşidi deyince aklıma geldi patatesli tarifler etkinliği düzenleyebiliriz....Patatesin 300 çeşidi olduğu halde ülkemizde sadece 3 çeşidi biliniyormuş...Ama ben çok memnunum bilinen çeşitlerinden ....Haşla,kızart,fırına sür nasıl olursa olsun yeterki patates olsun....

Benim tarifim de şöyle;

4-5 adet patatesin kabuklarını soyup,iri dilimler halinde tuzda ekleyerek haşlayınız...Patates ezeceği ile püre haline getirmeden hafif pütürlü eziniz...İçine 1 kase yoğurt ve 4-5 kaşık mayonez ile doğranmış bol dereotu ve karabiberi de ekleyerek ister kasede ister topçuklar yaparak servis ediniz...


*Servis alternatifi keyfinize kalmış.

*Eğer uygun zamansa mutlaka yoğurda 2-3 diş sarmısak ekleyin...Önerilir!!!!

27 yorum:

  1. ellerine sağlık canım çok lezzetli görünüyorlar.Evlilik yıldönümünüzde kutlu olsun nice 2
    yıllara ben daha 6 yılı geride bıraktım 20 yıl çok uzun bir zaman geldi..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. NİCE NİCE MUTLU YILLARA,ÇOCUKLARINIZLA,TORUNLARINIZLA İNŞALLAH.GERÇEKTEN YILLAR KORKUNÇ HIZLI GEÇİYOR

    YanıtlaSil
  3. Nice mutlu,sağlıklı senelere... :)

    YanıtlaSil
  4. ablacıımm:)) kutlarım sizi..nice nice 20 yıllara inşallah. bu 20 yıla kimbilir neler sığdı ama en başta 3 tane pırıl pırıl çocuk, muhteşem anlar, anılar, hayat tecrübesi..
    kutlarım..
    ellerin dert görmesin ablacımm patatesi çok seviyoruz hiç vazgeçmiyoruz:))

    YanıtlaSil
  5. Çocuklarınızla beraber, daha nice 20 yıllarda sevgi, sağlık ve mutluluk sizinle olsun..
    Bu güzel tarif için teşekkürler, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel nice 20 senelere inşallah..
    Darısıda bizlere..
    Patates toplarıda enfes görünüyor
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. canım tülinim rabbim uzun yıllar birliktelik versin size.......

    YanıtlaSil
  8. Canım benim aynı sene evlenmişiz ama ben ay büyüğüyüm:))Ablayım 29 Ağustos...Patates topların harika hele kürdanların cicişliğine bittim
    ellerine sağlık kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Allah nice yirmi yıllarınızı birlikte sağlıkla sevdiklerinizle geçirmek nasip etsin Tülinim...

    YanıtlaSil
  10. nice mutlu güzel yıllara ..bende patates hastasıyım ...

    YanıtlaSil
  11. Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun.
    Ellerine sağlık patates topları nefis.

    YanıtlaSil
  12. kayıt ettim teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil
  13. Eşinizle birlikte daha nice birlikteliklere:) sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  14. Nice 20 yilllar gecirisiniz insallah.Salata harika gorunuyor
    ellerinize saglik
    Sefa

    YanıtlaSil
  15. nicer yıllara diyorum allah uzun ömürle beraber sağlık mutluluk ve istediklerinizi yerine getirir inşallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Tülin abla daha nice yıllara sağlıklı, mutlu bir şekilde eşin ve çocuklarınla beraber.Patates topların çok güzel görünüyor ellerine sağlık ben onun içine birde kabuklu salatalık rendeliyorum oda çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  17. Nice mutlu yıllara Tülinciğim nice yılları sağlıklı huzurlu çocuklarınızla geçirmek nasip olur inşallah. Patates topları davet sofraları içinde harika ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Bloğunuzu yeni keşfettim, başarılar...

    YanıtlaSil
  19. nice nice güzel yıldönümlerine :)

    YanıtlaSil
  20. nice mutlu yıllarınız olsun. hep sağlıklı, bereketli ve huzurlu geçirin.
    ayrıca ellerinize sağlık. çok güzel gözüküyor.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  21. ♥♥ Olá, amiga!
    Voltei para rever seu blog.
    Hummmmm...Parece deliciosos!!!
    Bom fim de semana!♥
    Beijinhos.
    ♥♥ Itabira
    Brasil ♥♥
    ✿ܓܓ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿ܓܓ✿

    YanıtlaSil
  22. nice yıllara canım sevdiklerinizle...

    YanıtlaSil
  23. merhaba yakınlardan arkadaşları tanımak mutluluk verici :) sevgiler ... kızınıza
    üniversite hayatında başarılar dilerim hangi bölümde ?

    YanıtlaSil
  24. pek şık çokta severim ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  25. bu arada nice mutlu senelere huzurunuz hiç bozulmasın

    YanıtlaSil
  26. patates olmadan nasıl yaşardım. bilmiyorum. her şeye yakışıyor bu güzel lezzet...
    bu arada blogumda ödülün var.... ödülünü http://bebegimincicileri.blogspot.com adresinden alabilirsin...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!