27 Ekim 2010 Çarşamba

HALASININ GÜZELİ


Bugün sizleri ailemizin yeni üyesi Ömer Hazar AKIN ile tanıştırmak istiyorum....
Ömerimiz pek tatlı maşallah!!!Şu an 4 aylık oldu....
Türker yani Ömerin babası benim en küçük kardeşim...hatta diyebilirim ki benim ilk çocuğum...Aramız 11 yaş...Annem de çalıştığı için onu annemle nöbetleşe büyüttük...Annem öğretmen olduğu için devrelerimizi ayrı yapar o sabah okula gittiğinde Türkere ben bakardım...Ben okuldayken de annem...Nasıl sevdiğimi anlatamam...Türker 8 yaşındayken ben evlendim ve en çok ona dayanamıyordum....Şimdi Ömere bakınca onun küçüklüğünü görüyorum...Gerçi bir hafta beraber olabildik Ömerle ama sevgisi yüreğimde kaldı...

Rabbim sağlıkla sıhhatle,analı-babalı büyütsün inşallah...
Nazarlardan korusun!!!
Tüm güzellikler senin olsun minik adam!!!

7 yorum:

  1. ALLAHA EMANET OLSUN,GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL.ŞANSI ,SAĞLIĞI GÜZEL OLSUN MİNİK ADAMIN

    YanıtlaSil
  2. Allah nazardan korusun pek şeker.Bende bir halayım ve onu o kadar çok seviyorumki yerim yerim:)))

    YanıtlaSil
  3. ABLAMM ÖLÜRÜM SANA ....

    YanıtlaSil
  4. çok tatlımış tüm bebekler tatlı olur maşallah

    YanıtlaSil
  5. MAŞALLAH oyyyy çok şeker bu yakışıklı miniş.
    analı babalı bahtı güzel ömürlü olsun .
    canım sana torun gibi gelir o değilmi:))

    patatesi tarifini bende yapıyorum çok da seviyoruz.
    ellerine sağlık.
    bayramımız kutlu olsun canım

    YanıtlaSil
  6. Maşallah pek tatlı. Şansı bol bahtı açık olsun.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. masallah cok tatli insallah ben de yegen sevgisini yakinda tadarim ,sevgiler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!