27 Eylül 2010 Pazartesi

KIYMA SOSLU MANTI


Merhabalar Sevgili Dostlar!!!


Yoğun geçen izin sürem içerisinde dinlenmeye hiç fırsat bulamadım hep koşturmacayla geçti...Bugün işe başladım ve yine bir yoğunluk içerisindeyim....İş yerimiz taşındı ve taşındığımız binada tadilat olacağından odalarımıza yerleşemedik ve tüm servisler kocaman bir salonda (nikah salonunda)parsellediğimiz yerlere yerleştik.....halada yerleşiyoruz....evde iş,burda iş derken ancak fırsat bulabildim yazı yazmaya..Ramazanda yayınladığım iftar menülerinden tarifini vermediğim yemeklere yer vermek istiyorum.... Çok basit bir yemek tarifini veriyorum...


Aslında mantı yapmak zahmetli iştir ama hayatı kolaylaştıran hazır ürünler olunca mantı yemek de çok zevkli oluyor...Tarif şöyle;Dondurulmuş 1 pkt.Kayseri Mantısı (Nimet) alınır...Usulüne göre haşlanır....İçerisinde soyalı kıyma olduğundan gerçek kıyma lezzetini elde etmek için kıyma az yağda kavrulur,1 tatlı kaşığı salça ve pul biberle renklendirilir....Servis ederken önce mantı,sonra sarmısaklı yoğurt ve üzerinede hazırladığınız kıymalı sos dökülür.....


Afiyet bal şeker olsun!!!

14 yorum:

  1. Hayır diyemediğim tatlardan bitansei..Şahane gözüküyor,ellerine sağlık..İşlerinde de kolaylıklar diliyorum,mutlu haftalar..

    YanıtlaSil
  2. harika gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım..svgiler

    YanıtlaSil
  3. ablacımm ellerin dert görmesinn olsun hazır da olsa yapılmış yapılmıştır değil mi senin gibi çalışan ve de çocuk büyüten bir anne için harika nimetler bunlar:))

    YanıtlaSil
  4. tokken acıktım yahu :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı akşamlar,Süper bir görüntü ellerinize sağlık. Sarmısaklı herşeyi çok seviyorum.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  6. arkadaşım teşekkür ederim senin kızınıda allah kavuştursun sağlıklı ve başarılı okumalarını diliyorum allahım canlarına sağlık versin hayırlısıyla gidip gelsinler öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Canım Allah kolaylık versin.İzin sonrası işe dönmek helede yoğun bir tempoyla çalışyorsan çok zor.Seni çok
    iyi anlıyorum mantı süper ellerine sağlık çok öpüyorum.Tuğçe alışmıştır inşallah okuluna ve arkadaşlarına:))

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım benim bu şekilde yapılmayınca o hazır mantıların tadı pek olmuyor.

    YanıtlaSil
  9. ♥ Olá, amiga!
    Passei para ver seu cantinho... e encontrei essa receita maravilhosa!!!♥♥
    Seu blog está lindo, organizado e agradável...♥
    Você é muito talentosa.
    Boa semana!♥
    Beijinhos.
    ♥Itabira
    Brasil♥♥

    YanıtlaSil
  10. Nefis gözüküyor, ellerine sağlık canım, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. müthiş görünüyor kıyma oldumu hangi yemek lezzetsiz olabilir ki

    YanıtlaSil
  12. Sizlere kolay gelsin cnm. Mantıya gelince hayatta tokta olsam hayır diyemem. Ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Canım harika bir fikir bu:)Elelrine sağlık lezzetine lezzet katmışsın resmen mantının

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!