20 Eylül 2010 Pazartesi

CANIMIN BİRİNİ GURBET ELLERDE BIRAKTIM



İYİ AKŞAMLAR!!!

Diyerek başlamak istiyorum...Dün yani 19.09.20010 Pazar günü kızımızı Atatürk Üniversitesinde başlayacak olan hayatına ilk adımını atması için Erzuruma götürdük...Birkaç gün öncesinden başlayan duygusallığım ve sulu gözlülüğüm ki belli etmemeye çalıştım ancak ayrılırken engel olamadım ....Erzurum Erzincan arası 2,5 saat olduğundan sabah 10 gibi çıkıp öğlen saatlerinde vardık....İlk önce Yurda gidip eşyalarını bıraktık...Özel bir yurtta kalacak Tuğçe...Odasını ve ortamı çok beğendik...Onun beğenmesi ve mutlu olması benim için çok önemli olduğundan bir nebzede olsa yüreğime su serpti...Yurttan sonra dışarıya çıkıp yemek yedik ,gezdik ve akşam geç vakitte tekrar yurda gelip kızızı teslim ettik...Tabi önce Allaha sonra da oradaki görevlilere....Keremin huysuzluk krizleri arasında ayrıldık ve arabaya bindiğimizde kimse konuşmadı...Hepimiz çok üzüldük,ben sürekli ağladım ancak biraz da sevinç gözyaşlarıydı...Çok şükür yavrum kazandı ve hayata atılmak üzere bir yola çıktı...Rabbim hayırlı insanlarla ve işlerle karşılaştırsın....Meğer ne zor şeymiş evladından ayrılmak...Annemi daha yeni anlıyabiliyorum....Nasılda yüreğine taş basmış,bizlere belli etmemek adına....Bende dua ediyorum ve sağlık ve başarı dileyerek artık ağlamıyorum..Bugün en az 10 sefer telefonla konuştuk...Oda alışacak ve bu günler geçecek biliyorum....Bu arada küçük kızımda Liseye başlamanın heyecanı içindeydi bugün....Kerem bu hafta ben izinli olduğumdan evde... Kreşe gitmek istemiyor ama bir an önce göndereceğim yoksa işe başladığımda alışması çok zor olur...Ablasının gidişi onuda çok etkiledi....Arabada eve dönerken Tuğçeyi ara anne dedi...Aradım ...aldı telefonu eline "Tuğçe sen dur biz seni gelmeye alacağız" dedi yani "almaya geleceğiz"ve beni daha çok ağlattı...Kapı çalınca anne Tuğçe ablam mı geldi diye soruyor....Herkes alışmaya çalışıyor anlayacağınız....

Bir önceki yazımda bana yorum yazarak destek veren tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum...Yoğun geçen bu günlerden sonra fırsat buldukça tek tek hepinize döneceğim...Teşekkürler blogcanlarım.....

35 yorum:

  1. Canım ne mutlu sana böyle güzel bir evlada sahipsin ....Hem sana hem eşine ne mutlu ...elbette evde birinin yokluğuna özellikle bu evlatsa alışmak çok zor ama ne amaçla gittiğini ve döneceğini bilmek rahatlatır insanı...Allahım zihin açıklığı versin hayırlı insanlarla karşılaşsın sayılı gün geçicek inşallah...başarılar dilerim kızına..sanada sevgiler canım darısı benim kuzumun başına:)

    YanıtlaSil
  2. ayy canım yaa çok zor kardeşlerin ayrılması.bende okumaya gittiğimde annemler yurduma bıraktığında 1 hafta kendıme gelememiştim sürekli fotolarına bakıp ağlardım.allahtan ki siz yakın yerlerdesiniz.özledi mi çıkar gelir yanınıza.tebrik ederim kızınızı da inş herşey gönlünüzce olur.

    YanıtlaSil
  3. Tuğçeye okul hayatında başarılar diliyorum.Sende en kısa zamanda alışırsın inşallah üzülme ama ayrılık çok zor bunu çok iyi biliyorum

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun..alısırsın ılk baslarda zor oluyor sonra kanıksıyor ınsan..

    YanıtlaSil
  5. Tülinciğim Allah kavuştursun dün İzmirdede eğitim başlayınca inan kızın aklıma geldi uzaktada olduğunu biliyorum ne zor demiştim ama onlar elbet bir gün yuvadan ayrılacaklar. Allah herkese böyle sağlıklı iyi ayrılmalar nasip etsin Tuğçeciğime de başarılar diliyorum Allah iyilerle karşılaşırsın tüm evlatlarımızı sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ayy ablacımm ağlaya ağlaya bir hal oldumm!!!!
    seni anlamaya çalışsam da sanırım şu anda çok zor ama duyguların ve keremin sözleri beni de çok etkiledi..
    sevnç gözyaşları bunlar..
    allah Tuğçeciğimin yolunu açık etsin inşallah..
    çok tatlı bir kız çookk facebookta ara ara görüşsek de selamlarımı ilet olur mu..

    YanıtlaSil
  7. canımmmm
    hem çok güzel duygular bunlar hem hüzünlü
    insanoğlu mutluluğu ve üzüntüyü birarada yaşıyor
    Allah muvaffak etsin
    başarılar diliyorum 2 kızına da
    kerem de ablasının yokluğuna biran önce alışır
    senin de alışmanı diliyorum

    YanıtlaSil
  8. Mevlam bu güzel duyguyu bizlerede yaşatsın inşaallah. Ne güzel evladınız büyümüş ve artık kendi ayakları üzerinde durmaya başlamış. Gerçi bende çok sulu gözlüyüm nasıl ayrılırım bilemem ama onların hayatı için, gelecekleri için ana babaların gerekirse yüreklerine taş basıp sabır etmeleri gerekiyor. Tuğçeye başarılı bir okul hayatı diliyorum. Mevlam bahtınıda açık eder inşaallah. Sizde üzülmeyin ne güzel bir duygu, dilerim Mevlamdan herkes bu duyguyu yaşasın.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  9. Allah hepimize böyle güzel anlar nasip etsin.Tugçenin yolu açık olur inşallah.

    YanıtlaSil
  10. Hepinize çok çok teşekkür ederim,iyiki varsınız...Sıkıntımı paylaştınız beni hafiflettiniz,ne güzel bir dünya bu blog dünyası...Hem sanal hem gerçek....Gerçek dostlarımdan hiç farkınız yok,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar zor olsa gerek. Ben bile bal oglumu biryere biraktigim zaman rahat edemiyorum, o minik ayrilik zor geliyor. Sen cocugunu bir baska sehirde birakiyorsun. Cok zor, rabbim sana ve ailene sabir versin.

    Ama isin guzel tarafindan bakmak lazim. Insallah kizin okuyup cok guzel yerlere gelecek. Her annenin babanin istedigi de bu. Universite okuyamayan cok genc var. Rabbim insallah basariyla bitirmek nasip etsin. HERSEY COK GUZEL OLACAK!!!

    YanıtlaSil
  12. Canım beim seni çokk iyi anlıyorum.
    Çağkan kısmet olurda giderse bende
    aynı şeyleri yaşarım.Zaten çok sulu
    gözlüyümdür.İnşallah hepsi iyi yer
    lere gelirler öpüyorum.

    YanıtlaSil
  13. Ablacım sevinç gözyaşları bunlar. Herkesin gıpta ile baktığı haberler. Yolu açık olsun. Menuniyet törenlerini de görün inşallah.

    YanıtlaSil
  14. canımsın yaaa,duygulandım üzüldüm yazını okyunca,herşeyden önce sağlık arkadaşım,sağlıkları yerinde olsunda.
    kadınız nihayetinde,anne olmak için gelmişiz dünyaya,bi çok şeyde ağlamaya içimizin yanmasına sebep olur duygularımız,üzülme ağlama emi,üzüntüler insanı tüketiyo.
    tuğçeye öğrenim hayatında başarılar diliyorum,kereme gelince,kardeşlik öyle büyük bi duyguki,dile gelmez anlatılmaz anca yaşanır kardeşlik bağı,daha bu kadar küçükken bile bunu hissedebilmesi ne kadar güzel değilmi...
    birde küçüklere laf anlatmak çok zor tabikide :)
    dedimya arkadaşım herşeyden önce sağlık,sağlıklı olsunlar herşey olur olur gider,öpüyorum seni üzme kendini

    YanıtlaSil
  15. Allah hayırlı etsın canım kotuyle karsılastırmasın ınsallah hersey gonlunuzce gecer

    YanıtlaSil
  16. Tüm ayrılıklar böyle mutlu bir nedenle olsun canım,Allah kavuştursun . Konuştuğunuz zaman ses tonuna dikkat etki oda oraya çabuk alışsın sen hüzünlendikçe onun alışması güçlenir.
    özledikçe sınav aralarında haftasonları gelebilir yanına.
    bende bir an evvel oğluşum gelsin diye bakıyorum . normal süreleri bitti ama hala geçici görevle gittiği Siirt ten dönmediler.Hayırlısı olsun inş.
    sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  17. 4 senedir oğlu Ankara da okuyan bir anne olarak seni en iyi anlayanlardan olduğuma eminim 1 sene boyunca yemek yemek için masaya oturduğumda boğazıma bir yumru oturuyordu.Onun sevdiği yemekleri evde ğpişirmek istemiyordum o yiyemiyecek diye hatta eşim yandık oğlan gelene kadar aç kalacağız diye takılıyordu zamanla onun orada rahat ve iyi olduğunu gördükçe insan alışıyor en önemlisi çok şükür çocuklar büyüyor ve kanatlarını açıp uçmaya hazırlanıyor bütün bunlar da onun alt yapısı allah sağlık versin bunlar güzel ayrılıklar

    YanıtlaSil
  18. Ne güzeel tuğçe hayata hazırlanıyor ve geleceğini kurtarıyor bu yönden bakmal lazım.
    Ama ana yüreği dayanamaz tabiki ama insanoğlu herşeye alışıyor.
    İnşallah bu günler çbuk biter..

    YanıtlaSil
  19. Allah kavuştursun,saglıklı ve mutlu olsun sevgili tatesal.sevgiyle mutlu kal canım üzülme......

    YanıtlaSil
  20. Selamlar :) Ne mutlu ki güzellikler için ve belli bir süreliğine ayrı kalıcaksınız. Tuğçeye okul hayatında başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  21. çalıştığım için, 4 gündür annemde kızım geceleri.dolayısıyla sabah kalktığımnda yanı başında olamadığım için, ruhen batmış durumdayhım en diplere.şimdi yazını okuyunca, hislerini anladığım için tutamadım ben de göz yaşımı =(
    Kaldı ki senim kız daha büyük, daha çok emeğin var, daha çok paylaşmışlığınız var hayatı ... Bizimki daha 2 """ Rabbim mecburi ve kötü ayrılıklar vermesin inşallah.Hayatı boyunca başarılı-mutlu-huzurlu-sağlıklı olsunlar ve göz yaşlarımız o zaman durmaksızın aksın !!!

    YanıtlaSil
  22. üzülme tülin abla.gider gelir hayırlısıyla.allah kavuştursun sizi.

    YanıtlaSil
  23. sizi ne kadar iyi anlıyorum biz de aynı akşam kızımızı ankaraya bıraktık nerdeyse aynı sahneler yaşandı son anda tamamen bağımsız fışkıran gözyaşlarımı saymazsak tek tesellimiz çok çalışıp haketmiş olmaları ve gelecekleri değil mi ?

    YanıtlaSil
  24. Maşallah; Allah herkese nasip etsin, bunlar güzel mutluluklar,Dağ ardında olsunlarda,toprak altında olmasınlarr..İşallah çok çabuk geçen okul yolları olur..Sevgilerrr..öptüm....

    YanıtlaSil
  25. tülin hanım allah kavuştursun kızınızada hayatta başarılarılar diliyorum.Ayrılıklar mutlaka çok zor ama güzel bir amaç için uzakta olmakta gurur ve mutluluk verir canım

    YanıtlaSil
  26. ne mutlu size ,evladınız hayallerine doğru ilk adımı atmış,hem bakın çok da uzakta değil,haftasonları bile eve gelebilir.daha uzakta okuyanları düşünün ve rahatlayın birazcık.umarım siz ve aileniz bu ayrılığa en kısa zamanda alışırsınız.kızınızın başarılarıyla bu ac günleri unutmanızı dilerim.sevgiler

    YanıtlaSil
  27. Ahh Tülincim benim kızımın gitmesinede çok az kaldı, 4 Ekimde başlıycak okulu. Bende sağlam durmaya çalışıyorum ama şimdi senin yazını okuyunca koyverdim kendimi. Gerçektende çok zor olucak alışmak ama yapacak birşey yok. Ne mutluki evlatlarımız güzel okullar kazandı ve gelecekleri için güzel adımlar attı. Rabbimden sadece iyi insanlarla karşılaştırması için dua edip duruyorum bende. Tuğçe'yede sağlıklı ve başarılı bir öğrenim hayatı diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  28. Selam canım ALLAH kavuştursun.

    Kızına okul hayatında başarılar dilerim.
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  29. İNŞ ZAMANLA ALIŞIRSIN CANIM.

    YanıtlaSil
  30. ay ay :( unı gunlerım aklıma geldı ..bende nasıl ayrılmıştım babamdan annemden :(((

    YanıtlaSil
  31. Tülin'ciğim, Allah Tuğçe'ye başarılarla dolu yıllar nasib etsin. Ne mutlu sana ki ünv. bir evlat sahibi oldun. Diğer evlatlarının da böyle güzel günlerini tat. Ayrılık çok zor tabii ki. Ama, böyle güzel sebeplerle olunca başka. Yide de yakın sayılırsınız. Sık sık gidersiniz. Tuğçeye de başarılar diliyorum. Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  32. ah canım güzel ayrılıklar bunlar ama kız evden bir çıktımı bir daha dönemiyor buna alışmak lazım lakin ben de okula okuldanda hayata atılınca bir daha baba ocağına dönemedim ama olsun bunlarda hayatın tatlı cilveleri sevgiler

    YanıtlaSil
  33. ablam seni çok iyi anlıyorum.erzurumda allaha emanet olsun.allah zihin açıklığı ve başarılar versin.

    YanıtlaSil
  34. arkadaşım hem gözün aydın diyeyim hemde allah kavuştursun ne mutlu emekleri boşa çıkmamış. allah zihin açıklığı versin yolu açık olsun

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!