25 Ağustos 2010 Çarşamba

SOĞAN ÇORBASI



Dünkü menümüzde bulunan soğan çorbasını tarif edeceğim;


MALZEMELER:

-----------------

2 baş soğan

3 yemek kaşığı un

1 yemek kaşığı tereyağı

2 yemek kaşığı sıvı yağ

1 su bardağı süt

1 yumurta sarısı

yarım limon

Tuz,karabiber


YAPILIŞI:

-----------

Soğanlar olabildiğince minik doğranarak yağda pembeleştirilir...Üzerine un dökülüp kavrulur....Soğuk su dökülerek karıştırma teli ile çırpılır...10 dakika kadar kaynadıktan sonra yumurta sarısı ile çırpılmış süt ilave edilir ve sürekli karıştırlır...Tuz ,karabiber ve limon suyuda eklenerek kızarmış kıtır ekmekle servis yapılır....Afiyet Olsun!!!

8 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık ben bir kere
    denedim ama yemedi evimin beyleri:)
    bereketli iftarlar öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Ohh misss... Haftasonuna iftar davetim var kesin senin tariflerinden taktikler alıciim ;))

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık Tülin'ciğim.nefis leziz bir çorba olmuş.çorbanın her türlüsünü severim,sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hemen not alıyorum bunu bu hafta içinde mutlaka yaparım denemek istediğim bir çorbaydı ama neyi nekadar kullanacağımı bilmediğimden yapmamıştım teşekkürler canım benim.
    sevgiler bereketli iftarlar

    YanıtlaSil
  5. sevdim ben bu tarifi deneyeceğim.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. afiyetler olsun tülinciğim.
    aşağıdaki menü süper..
    **
    Ah sizin bu güzelim tatlarınız !!!

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık arkadaşım seninde gözün aydın tuğçede kazanmış sağlıklı başarılı hayat diliyorum sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. what your email address
    I'll whrite in english

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!