10 Ağustos 2010 Salı

ÇIĞIRTMA VE HAYIRLI RAMAZANLAR


HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR!!!

Ramazanın feyzi ve bereketi evlerinize dolsun,dualarınız ve oruçlarınız kabul olsun....

Sıcaklar biraz zorlayacak gibi ama rabbim kolaylığını verecektir....

Şimdi geçen gün yaptığım çığırtmanın tarifini vermek istiyorum...6 adet patlıcan alacalı soyulup,karşılıklı kesiler atılarak kesilir ve tuzlu suda bekletilir daha sonra kızgın yağda kızartılarak havlu kağıt üzerine çıkarılarak yağın fazlası alınır....Tencereye doğranmış 1 adet domates konur,üzerine patlıcanlar yerleştirilir...Çarliston biberler kızartılır ve oda patlıcanların üzerine dizilir...1 veya 2 adet daha domates küp küp doğranarak en üste serpilir...üzerine doğranmış 3-4 diş sarmısak konur ve tencerenin kapağı kapatılarak ocakta biraz pişirilir,sonra servis edilir....Biz üzerine yoğurt dökerek yedik çok güzel oldu,tavsiye ederim....

Afiyet olsun!!!

26 yorum:

  1. bana bu akşam menüsü olacak inşAllah. Hayırlı ramazanlar. Hoşçakalınnnn...

    YanıtlaSil
  2. ablacımm hayırlı ramazanlar dilerimm:))
    seni kocamann kocamaaann öperimm:)))
    profil resmine hastayım bu arada:))

    YanıtlaSil
  3. canım sanada hayırlı ramazanlar. daha dün arkadaşım yemek yapmıycam dünden çığırtma kaldı dedi ilk defa dün duydum çığırtmayı tam denk geldi şimdide görmüş oldum. ellerine sağlık canım.bu arada fotonda çok güzel süper çıkmışsınç

    YanıtlaSil
  4. Yapılışı kolaymış ohh be :) pratik ve nefis bir tarif dedim okuyunca :) İftar sofralarına gönül rahatlığıyla konulabilir..Ellerine sağlık..Hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım patlıcan olsun nasıl olursa olsun :)))
    çok sevdiğim bir tarif sevgiler

    YanıtlaSil
  6. hayırlı ramazanlar canım.

    YanıtlaSil
  7. Ramazan ayımızı doya doya yaşayalım. Hayırlı Ramazanlar. Her şeye kadir olan yüce Mevlam bizleri doğru yoldan, sevdiklerimizden ayırmasın. Hayırlı ve bereketli Ramazanlar geçirmemiz dileklerimle.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  8. Una ensalada deliciosa. Saludos

    YanıtlaSil
  9. HAYIRLI RAMAZANLAR CANIM...

    YanıtlaSil
  10. canım Ramazanımız hayırlı olsun ve güzellikler getirsin bize.

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı ramazanlar dilerim tülinciğim, çokda geçmiş olsun.

    tarifin için, ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Tülinciğim hayırlı ramazanlar diliyorum İzmirden sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. canım hayırlı ramazanlar olsun hepimize..
    çığırtman da nefis olmuş ellerine sağlık
    afiyet bal olsun

    YanıtlaSil
  14. TÜLİNCİM HAYIRLI RAMAZANLAR.SOFRANDAN BEREKET EKSİK OLMASIN.YEMEĞİNDE ÇOK ÇOK LEZZETLİ.ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  15. Ne lezzetli bir tarif olmuş öyle. Patlıcanı çok severim, bütün patlıcanlı tarifleri de denerim...
    Size de hayırlı ramazanlar olsun.
    Ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. canımm ellerine sağlık harika görünüyor heleki bu açlıkta:)

    sanada hayırlı ramazanlar tarifin içinde teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  17. hayatım hayırlı ramazanlar diliyorum.....ellerine sağlık çığırtma bende yaptım geçen gün..nefis oluyor tam yaz yemeği...sevgilerimle öpüyorum

    YanıtlaSil
  18. hayatım hayırlı ramazanlar diliyorum.....ellerine sağlık çığırtma bende yaptım geçen gün..nefis oluyor tam yaz yemeği...sevgilerimle öpüyorum

    YanıtlaSil
  19. hayırlı ramazanlar canım benimmmm

    YanıtlaSil
  20. ellerıne sağlık canım cok guzel görunuyor hayrılı ramaznalar dılıyorum ailene ve sana sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Rabbim tutulan oruclarimizi kabul buyursun ins. Sana ve ailene hayirli gunler diliyiorum.. sevgiler medinem

    YanıtlaSil
  22. hayırlı ramazanlar.profil resmin süper olmuş.

    YanıtlaSil
  23. TÜLİNCİĞİM CANIM SİZLERE DE HAYIRLI RAMAZANLAR.NASIL ÖZLEDİM SİZLERİ BİLEMEZSİN.YAKIŞIKLIM NASIL DUR BAKAYIM ŞÖYLE BİR BLOGUNA

    YanıtlaSil
  24. elinize sağlık yapımı çok kolay ve lezzetli örünüyor.Bu arada hayırlı ramazanlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel görünüyor.
    Hayırlı razamanlar.
    Ve o güzel bütün yorumların için teşekkür ederim. Beni yanlız bırakmadığın için ayrıca teşekkür edirim.
    Bir aksilik yaşamazsam geri döndüm artık.
    Sevgiler.
    Çok öpüyorum seni canım arkadaşım...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!