1 Temmuz 2010 Perşembe

AMİGURUMİ ŞENLİĞİ



Amigurumi ile uğraşan yerli,yabancı blog arkadaşlarımın yaptığı sevimli hayvancıklardan oluşan bir kolaj hazırladım....Umarım bana kızmazlar....Edaca30 arkadaşımızın verdiği linkler,yaptığı amigurumiler şahane....Emeklininuğraşı arkadaşımın yaptığı Sherek ve ailesine bayıldım.....Sherek hayranı oğlum için bir sherek örmek istiyorum ama bakalım ne zamana...Örgücüninemin atı ve zürafası,biryudumhobinin uğur böceği,hayalarkadaşlarımın kedisi çok sevimli...



Bu işe gönül vermiş herkese sevgiler.....

3 yorum:

  1. hepsi bir arada çok güzellerrrr

    YanıtlaSil
  2. canım niye kızsınlar mutlu olacaklardır bence.
    sevgili dostların emekleri bir arada ben bile bayıldım ellerine sağlık öpüyorum

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!